Gå til innhold

gi meg råd om tøybleier ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ;) jeg trenger litt info..

har nå kjøpt ull truser fra nøstebarnet oghar kjøpt gassbleier på sparkjøp.mange.oh sånne brillebukser.

hva mer trengs..og hvor mye ?? trenger jeg bøtte med tett lokk for lukten av besjhjemme eller hva ??

hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke du har kjøpt gassbleier, men gasbleier (litt morsom skriveleif det, måtte bare kommentere den:p)

Nå sier du ikke hvor mange gasbleier, ullbukser og brillebukser du har kjøpt, så det er litt vanskelig å si om du har nok av det.

Jeg har iallefall 24 brettebleier (gasbleier), 10 brillebukser og 4-5 ullbukser. Har i tillegg 10 formsydde, men du klarer deg lenge med brettebleier. Jeg bruker bare formsydde på natta.

I begynnelsen hadde jeg en 10-litersbøtte som jeg hadde vann og litt eddik i, så hev jeg bleiene oppi der etterhvert. Hvis du ikke vil bruke vann og eddik, må du nok ha lokk for å hindre lukt.

Men så kom jeg over en sånn gratis bleiebøtte (finner ikke linken nå) og gikk og henta en sånn, så nå har jeg en vanlig plastpose i en sånn bleiebøtte som jeg da bare går med når jeg skal vaske.

Så tror du er godt på vei! :)

Flinke du som vil begynne med tøybleier:)

Meld deg inn i tøybleieforumet på www.tettinntil.no der er vi kjempemange råkule tøybleiedamer.

Skrevet

takk for info..

ja,jeg mener selvfølgelig gasbleier;) hehehe...

me hva er forresten formsydde bleier?

jeg har nok av det andre tror jeg,så er på god vei. hvis du klarer-send meg jerne den linken til bøtta;)

og jeg skal melde meg inn på tøybleiesiden du skrev ned! Er så glad for at det er flere som velger tøybleiene:) er så mye bedre på alle mulig måter ;)

igjen..takk-tusen takk ;)

Skrevet

Sender deg en link om formsydde bleier:

http://www.kenguruloftet.no/products/plone/webshop/formsydde-bleier

Regner med at det er snakk om Reflex-bleiebøtte, som de ga bort gratis en periode. Tror ikke man kan få de gratis lenger, men er ikke så dyrt for bleiebøtte da. Vi bruker en vanlig bøtte enda :)

Tettinntil er supert for info, og hvis du trenger litt ekstra utstyr, for det er masse nytt og brukt å få tak i.

Jepp, tøybleier er så topp! Skjønner ikke hvorfor flere ikke bruker de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...