Gå til innhold

Hvem har fått gutte babyer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille Leon kom 15 nvember:o)

Vi koser oss, han er så snill men det går i ett her. Flere som synes tiden flyr??

Jeg venter på at magen skal bli skikkelig bra etter keisersnitt så jeg kan trille og løfte tungt.

Er utrolig godt å ha samboer hjemme i 14 dagers fødselpermisjon:o) Håper dere andre har det fint så ses vi på trilletur i januar:o)

Gikk fødsel bra?

Hadde en kjempe opplevelse, er så lettet.

Vi fikk en skjønn liten gutt 25. Oktober. Han kom nesten 4 uker før termin så egentlig hører vi vel til i oktober klubben.

Lillemann har sovet seg gjennom sine første fire uker. Veldig snill og selvfølgelig verdens fineste. Koser oss masse hele familien. Lillemann har vært veldig forskjøla i en ukes tid så vi har bare holdt oss inedør en uke, så gleder vi oss til å kunne gå ut på tur igjen med vognen.

Fødselen var det fineste jeg har opplevd i hele mitt liv. Selv om det etter femten timer med rier endte i akutt keisersnitt, er det det største om har hendt mannen min og jeg. Helt fantastisk!

Kroppen har det også bra. Tok av 12 kilo første uken, så nå er jeg tynner enn før jeg ble gravid. Keisersnittet har vært kjempe fint hele tiden. Det som har vært utfordringen er å ikke løfte tungt. Glemmer det litt ut, så det har nok blitt noen tunge løft når jeg har vasket huset.

Fikk verdens søteste gutt den 7 november klokken 02.47 :)

Han var 4 kg og 51 cm lang ,han hr vert veldig rolig hittil,litt vondt i magen i natt og i dag,men tror det var noe krem og jordbær jeg spiste i går.....

Vi koser oss glugg ihjel sammens med storesøstrene på 3 og 5 år :)

Annonse

Jeg fikk Storm den 11 november, på selve farsdagen!! Han var 3140 g og 49 cm og er verdens nydeligste!!

Fødselen gikk ganske fort, vannet gikk halv to og 08.08 så var han ute!

Ble klippet opp og sydd igjen men en veldig fin opplevelse og kjenne en så stor kraft!!!

Han er veldig snill og rolig og sover 5 timer omtrent hver natt!!!

Vi fikk Oscar 1november 15 LANGE dager på overtid,han blei tatt med keisersnitt...Veide 3730gr og 51cm lang....Og er selfølgelig VERDENS deiligste baby:):) Koser oss masse masse med han....

Han er egentlig en snill baby,sover greit om natta,er oppe med han ett par ganger om natta ca.... Sover mye på dagen...

Leonard kom den 13.11 klokka 23.27. I følge UL-termin en uke på overtid, men etter mine beregninger akkurat da han skulle.

3916 gram og 51 cm. Vokser og trives dag for dag og har lagt å seg masse siden vi kom hjem...

Vi nyter dagene, selv om han så langt liker å være oppe om natta!

Annonse

Vi fikk vår lille gutt 21.nov.kl 21.41. 12 dager over termin, temmelig lei på slutten ja! Lang fødsel som startet med at vannet gikk natt til tirsdag.

Han var 3404gr og 48 cm lang, helt perfekt:) Har ikke helt bestemt navn ennå, står mellom Andreas og Kristoffer.

Nå nyter vi dagene hjemme, og gleder meg til vi kommer inn i litt mer rutiner...:)

Heisann:) Lille Joachim kom 23 november, 6 dager før termin. Fødselen var het fantastisk, kom på sykehuset klokken 22.30 med to cm åpning, og klokken 03.23 var han ute:)

Han veide 3450 gram og var 51 cm lang. Så snill og rolig, verdens nydligste;)

Er snart nede i normalvekt også, har tre kilo igjen. Utrolig hvor fort kroppen kommer seg etter en fødsel, har masse energi og føler meg mye lettere på foten. Nå bare nyter vi dagene sammen, tiden flyr jo...:)

Brage vart født 17.nov. Han var 4085 g og 51 cm =)

En skikkelig skjønning, stort sett snill, men litt natteroting fra 23.00 - 03.00 ca.

koser oss heime, pappaen har net beg på jobb igjen etter ei uke med ferie. Storesøster på 7 år er stolt, og kjempe flink til å hjelpe til med lillebror.

No gleder vi oss til jul

Vår lille Marcus kom til verden 23.November på Ullevål. 22.Nov på terminen var jeg hos legen, han la merke til at magen hadde skiftet fasong og han fikk ikke tak i hodet som hadde vært festet i 4 uker...lille lurigen vår hadde snudd seg den siste uken og det ble fort bestemt keisersnitt da vi kom til sykehuset. Marcus veide 3660 og var 33 fra isse til sete.

Hadde problemer med ammingen i begynnelsen så det ble mange tårer på sykehuset,men dagen etter vi kom hjem var melken på plass.:)

Han er snill som dagen er lang og vi koser oss sånn!!!:)

Kaspar Andreas kom til verden 14. november (på pappaen sin bursdag) kl.13.13. Han var 3710 gram, 51 cm lang, og 35 cm rundt hodet.

Han kom 12 dager over termin. Hadde time til overtidsvurdering den dagen, men heldigvis startet fødselen av seg selv. Så da vi kom inn til overtidstimen (turte jo egentlig ikke å håpe på at fødselen faktisk var i gang) fikk vi konstatert 5 cm åpning og ble sendt rett inn på fødeavdelingen... Litt festlig igrunn...

Pjokken vår kom 15november, 4dg over termin!

Han veide 3810, 50cm lang og 35cm rundt hodet. Han var estimert til 4000-4200 til termin så jg var lettet over at de tok feil :-)

Begynnte m rier ca 23.30, spydde og vannet gikk ca 05 og var på sykehuset ca 05.45 m 6-7cm åpning og pjokken var ute 08.43 velskapt og nudelig :-)

Brage kom 16.november, 8 dager over termin.

Han veide 4114 g og var hele 52 cm, hodeomkrets på 38 cm,

fødselen var ingen lett affære, jeg er liten og smal. Nå er alt bare fint og han er skjønn.

Ser at det er flere som har oppkalt gutten sin etter dikterguden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...