Gå til innhold

Bim bergen!

Anbefalte innlegg

Ville bare si at jeg gleder meg veldig til bim treffet i bergen den 12 desember..

Føler meg fryktelig ensom for tiden:(

Har det egentlig veldig bra, men sambo er på jobb hele dagen og etterpå leser han til eksamen hos sin far så er sent hjemme.

Jeg har en mamma som er min beste venn men hun driver firma og jobber ufattelig mye, så jeg må jo nermest bestille audiens om jeg vil snakke med henne.

Og min beste venninde begynte og prøve for et år siden, på den tiden tenkte ikke vi på det en gang og det var nermest tilfeldig at vi ble gravid, så har det vist seg at de har noe problemer og dette kan ta mye tid. så nå har jeg rett og slett dårlig samvittighet og snakker ikke så mye med henne..

Vet at hun synes det er urettferdig samtidig som hun ønsker og glede seg på mine vegne. Men det hele er blitt litt vanskelig, det løser seg nok mellom oss to for det gjør det alltid.

Men nå sitter jeg her og føler meg gravid alene, det er første gang jeg er svanger og jeg tror alle har litt lyst og kunne snakke om det, det er jo så mye som skjer meg og jeg har ingen og diskutere det med.

Jeg har jo masse venner som jeg er sammen med og som spør hvordan det går med magen osv, men føler liksom at noen dypere diskusjon rundt det og være gravid ikke er så volsomt inntresant for alle andre:)

Så nå gleder jeg meg masse til bim treffet og få treffe andre som bærer på masse rare tanker og følelser.

Føler nesten at jeg må finne noen nye venner etterhvert:)

opps, dette ble vist veldig langt.. jaja sånn er det og ikke ha noen å si det høyt til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11009873-bim-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...