Gå til innhold

Merker ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er rart at jeg ikke kjenner noe stikking og lignende og jeg har ikke kjent det på flere uker. Har ellers egentlig ingen symptomer, bortsett fra litt ømme bryster av og til. På lørdag hadde jeg, hva skal man kalle det, det var ikke en blødning i hvert fall. Men det var bittelitt blank utflod med bittelitt lys, lys rosa farge på papiret. Har ikke hatt mer siden. Magen har heller ikke vokst noe som helst, men dette er første gang jeg er gravid, da. Har jeg grunn til å være bekymret når jeg ikke merker sånn stikking en gang, eller kan jeg slappe av?

Jeg er 7+0 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 7+5 i dag og har heller ikke merket så mye på et par uker, en del stikninger i går og såvidt litt murringer en dag sist uke, tror det er ganske normalt å ikke kjenne noe hele tiden :)

Skrevet

Jeg føler meg heller ikke gravid, og jeg er 10+6 i dag! Hadde litt stikkinger og murringer i begynnelsen av svangerskapet, men er ikke alle som har det heller. Når livmoren din virkelig begynner å utvide seg ( i 2. trimester) vil du nok kjenne det litt mer, kanskje.. Jeg har svært lite symptomer, litt ømme pupper som kommer og går, akkurat som deg. Bortsett fra det, i tillegg til litt ekstra trøtt, føler jeg meg ikke noe anderledes enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. Jeg var på UL når jeg var litt over 7 uker og da så jeg en krabat med bankende hjerte. Blir selvfølgelig litt bekymret innimelom, nettopp fordi jeg ikke føler meg gravid, men jeg tror vi skal være happy for at vi slipper unna alt for mange slitsomme plager!

Jeg hadde også blødninger (lys rosa til brun) i uke 5-6, men dette gikk over etter ca en uke.

Ikke bekymre deg! Dette går bra!

Skrevet

Dere kan nok mest sannsynlig ta det helt med ro. Jeg er nå 15+1, og kjenner fremdeles veldig lite. Har sett den lille på tidlig ultralyd i uke 12 og lyttet på hjertet til fosteret, så alt var i orden da. Kan nå kjenne livmora, men ellers har jeg så og si ingen symptomer. Har litt brekninger når jeg ansgtrenger meg og blir fryktelig sulten veldig fort. MÅåå ha i meg noe med en gang hvis ikke blir jeg kvalm. Men i det store og det hele føler jeg meg ikke gravid.

Vi må nok bare være happy for at det går så smertefritt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...