Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Far har alltid likt dette navnet mens jeg har vært litt mer lunken. Passer det sammen med de to andre eller lir det for likt storesøster sitt. Jacob 5 1/2 Maria 3 Andrea kommer snart......(eller blir det Johanna eller Lea ????)
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Både Andrea og Johanna er veldig fine, tror jeg hadde styrt unna Lea, blitt litt oppbrukt syns jeg.
Mio. Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Det funker helt greit, men selv ville jeg gått for Johanna. Hvis jeg hadde en Maria og en Jacob altså. Men alle 3 er fine navn.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg stemmer også for Johanna her
prebs Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Andrea passer kjempefint til søsknene. Bedre enn Johanna og Lea synes jeg.
Vannmann35 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Både Andrea og Johanna er flotte navn! Til fordel for Johanna - så ligger Andrea på 17 plass over mest brukte jentenavn i Norge, men Johanna er lite brukt - enda. Lea er oppbrukt for lengst!
Tutto og snuppo Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Johanna er det finaste av dine forslag. Og om det har noko å seie, så er det jo det minst brukte.. OG det passar veldig bra saman med syskena sine namn! Jacob, Maria og Johanna..
hildus Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Takk og takk for svar, er enig med at Lea er vedlig mye brukt, men det er ingen sm heter det her vi bor, ikke i noen av barnehagene til barna våre...litt rart kanskje.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Fine navn alle sammen, vanskelig å velge. Det blir smak og behag... Liker veldig godt Andrea, deretter Lea og så Johanna tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Andrea er veldig fint, det eneste som kanskje er litt dumt er at det er guttenavn i land som Italia.
ma-85 Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Synes alle tre navnene passer sammen med Jacob og Maria, samme sjanger, bibelske navn. Synes kanskje Johanna er finest (men liker mye bedre Johanne), Andrea er ok, men er ikke så glad i Lea. Men skal man bruke det navnet er jeg i alle fall glad dere vil skrive det uten h på slutten. Er litt "allergisk" mot unødvendige h-er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå