meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2007 #51 Skrevet 26. november 2007 Kanskje litt verre for de som faktisk var enige med den fiktive deg.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #52 Skrevet 26. november 2007 Hvorfor skal det være verre for oss? Skal jeg sitte her og være flau over noe jeg har gjort i noen år bare fordi det ligger ute på det ohh store internett??
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #53 Skrevet 26. november 2007 Vel du kan jo lese svarene her, og se hvor langt ute du er.....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #54 Skrevet 26. november 2007 At jeg ikke gjør som alle andre kommer jeg ikke til å sitte og sture over:)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2007 #55 Skrevet 26. november 2007 Neida, jeg syns kanskje du bare virket som du hadde littegrann anstrengt forhold til bakterier. Men om du ikke syns det er pinlig selv, er det jo null problem. Ha en fin kveld videre:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. november 2007 #57 Skrevet 26. november 2007 Ha ha ha.... Ler så jeg dauer her! ER det virkelig noen der ute som er så hysteriske? Ja, tydeligvis heldige eier av ett barn da.. Og ikke ha dokost? Hvor ekkelt er det da? Hva gjør du hvis bæsjen din etterlater fartstriper i doen da? DET er ekkelt det.. Men det var en god spøk Tommage:-)))
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #58 Skrevet 26. november 2007 At jeg er redd for å få bæsj på hendene synes ikke jeg er noe mer hysterisk enn at noen skal være redd små husedderkopper. Forbier trenger ikke være rasjonelle:) Dessuten vasker jeg også toalettet med engangshansker på, så det blir rent det også Og bare til din informasjon - så blir dassen renere når jeg vasker med engangshansker enn når du vasker med toalettkosten;)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2007 #59 Skrevet 26. november 2007 Så det er bare engangshansker rett i do? *skeptisk*
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. november 2007 #60 Skrevet 26. november 2007 Mener du seriøst at du trer på deg en hanske og grafser nedi doen med den når du har bommelom? For å få bort stripa???? Jeeeez... Syns det hørtes veldig ekkelt ut jeg da. Å putte hånda ned i do.. Man spiser jo ikke akkurat av kosten da.. Den står der gjerne i en beholder. Og jeg (vet ikke om andre gjør det), klorer den èn gang i uka. Og at enkelte bruker engangshanske når de vasker doen er ikke SÅ vanskelig å forstå, selv om jeg ikke gjør det selv. Ikke min egen do ihvertfall, men skulle jeg vasket en offentlig do, så hadde jeg nok brukt det ja. Og jeg er faktisk redd de små husedderkoppene, men går ikke av skaftet av den grunn, dreper dem med papir (selv om jeg HATER akkurat det) og trekker dem fort ned i do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå