Gå til innhold

Engangshansker på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt verre for de som faktisk var enige med den fiktive deg.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal det være verre for oss? Skal jeg sitte her og være flau over noe jeg har gjort i noen år bare fordi det ligger ute på det ohh store internett??

Skrevet

Vel du kan jo lese svarene her, og se hvor langt ute du er.....

Skrevet

At jeg ikke gjør som alle andre kommer jeg ikke til å sitte og sture over:)

Skrevet

Neida, jeg syns kanskje du bare virket som du hadde littegrann anstrengt forhold til bakterier.

Men om du ikke syns det er pinlig selv, er det jo null problem. Ha en fin kveld videre:)

Skrevet

Ha ha ha.... Ler så jeg dauer her! ER det virkelig noen der ute som er så hysteriske? Ja, tydeligvis heldige eier av ett barn da.. Og ikke ha dokost? Hvor ekkelt er det da? Hva gjør du hvis bæsjen din etterlater fartstriper i doen da? DET er ekkelt det..

Men det var en god spøk Tommage:-)))

Skrevet

At jeg er redd for å få bæsj på hendene synes ikke jeg er noe mer hysterisk enn at noen skal være redd små husedderkopper. Forbier trenger ikke være rasjonelle:)

Dessuten vasker jeg også toalettet med engangshansker på, så det blir rent det også:) Og bare til din informasjon - så blir dassen renere når jeg vasker med engangshansker enn når du vasker med toalettkosten;)

Skrevet

Så det er bare engangshansker rett i do? *skeptisk*

Skrevet

Mener du seriøst at du trer på deg en hanske og grafser nedi doen med den når du har bommelom? For å få bort stripa???? Jeeeez...

Syns det hørtes veldig ekkelt ut jeg da. Å putte hånda ned i do..

Man spiser jo ikke akkurat av kosten da.. Den står der gjerne i en beholder. Og jeg (vet ikke om andre gjør det), klorer den èn gang i uka.

Og at enkelte bruker engangshanske når de vasker doen er ikke SÅ vanskelig å forstå, selv om jeg ikke gjør det selv. Ikke min egen do ihvertfall, men skulle jeg vasket en offentlig do, så hadde jeg nok brukt det ja.

Og jeg er faktisk redd de små husedderkoppene, men går ikke av skaftet av den grunn, dreper dem med papir (selv om jeg HATER akkurat det) og trekker dem fort ned i do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...