nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 #26 Skrevet 26. november 2007 har heller ikke fått bæsj på henda noen gangn
*Villekulla* Skrevet 26. november 2007 #27 Skrevet 26. november 2007 Det er det merkligste jeg har hørt. Bruke klorin å vaske hender med etter man selv har vært på do. Det må vel være på grensen til det hysteriske. Jeg har en svigerinne som er flittig bruker av desinfeksjonsmiddel, dette minte meg om henne. Jeg vasker sønnen min med vaskeklut og skulle jeg få litt bæsj på hendene mine så vasker jeg dem med såpe og vann på godt gammeldags vis!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #28 Skrevet 26. november 2007 Hahahahahaha........ Dette klarer jeg ikke å tro at er seriøst. Det er da vel ingen som for alvor sier at de bruker engangshansker når de tørker seg bak etter å ha vært på do, eller om de skifter ei bæsjebleie??? Jeg klarer meg lenge med å vaske hendene godt i såpe og vann, jeg, og her er det hygienisk nok til at vi lever trygt og godt.
Libido- Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 såpe og vann. Pass på imunforsvaret ditt. Legene mener det ikke er bra å bruke antibaktirelle produkter til kroppen. Fordi man blir for ren. mister den vanlige bakteriekulturen, som fører til dårlig imunforsvar. Vil tro klorin er enda sterkere enn antibak.såpe. Vi bruker kun klorin til å vaske badet og doet med.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #30 Skrevet 26. november 2007 bruker du virkelig hansker når du selv har vært på do????? hehe.. må være det rareste jeg har hørt ever..og ja det må jo bli dyrt, to voksne og barn minst en gang om dagen i ett år.. milde himmel! såpe og varmt vann holder, så lenge du ikke kliner til henna med bæsj hver gang da.. kanskje derfor du må bruke hansker? ellers skjønner jeg ikke hvorfor.. hvordan skal barna gjøre det når de skal lære seg å tørke seg selv? ha med hanske på skolen? eller klorin???
tre små... Skrevet 26. november 2007 #31 Skrevet 26. november 2007 tror du er ganske så alene om det der altså!! har jeg ALDRI hørt om faktisk! høres veldig merkelig ut og nesten litt sykt ut! kan gå for langt den veien også altså. vasker meg godt på hendene med såpe og vann. så lenge man vasker seg skikkelig så er det nok med såpe altså!!!!! har også hånddesinfeksjonsmiddel stående og bruker det dersom det er behov- hvis jeg feks får bæsj på meg ved bleieskift... noe som er veldig sjelden...!! tror du ødelegger hendene ved å vaske med klorin altså! viktig at hendene har normal bakterieflora også! da er det nok bedre å bruke hansker men skjønner ikke poenget...
englegull Skrevet 26. november 2007 #32 Skrevet 26. november 2007 Enten er dette et tulleinnlegg... ellers så har mamma til 3 søte små tvangstanker, og bør søke hjelp for dette før det går utover de 3 søte små. Dette sier jeg ikke for å kritisere deg, men for å vekke deg. Dette er ikke normalt! Dette vet jeg en del om, og kan godt gi deg noen tips på vegen. Om du er seriøs, og har lyst, kan du sende meg en PM.
børdi Skrevet 26. november 2007 #33 Skrevet 26. november 2007 bruker vann og såpe etterpå vi....-) funker som fjell og mye billigere hehe
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #34 Skrevet 26. november 2007 Ja jeg har billigere tips. Behandling hos psykolog, og ikke først og fremst for din skyld, men for de 3 søte små. I en periode når vi hadde geardia i Bergen ble vi pålagt ekstreme hygiene regler etter dobesøk, det besto i å ikke bruke hånduk, men tørkepapir etter håndvask ved dobesøk.
BettyBoob Skrevet 26. november 2007 #35 Skrevet 26. november 2007 er det snåleste jeg har hørt! vasker da hendene vanlig med såpe og vann - jeg sitter da ikke og kliner med hverken egen eller podens bæsj.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #36 Skrevet 26. november 2007 Du bruker vel ikke engangshansker når du vasker ditt eget barn??? Merkelig i så fall! Det er jo ditt eget kjøtt og blod. Vask hendene etterpå,.. Jeg bruker antibac på reiser ol.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #37 Skrevet 26. november 2007 Bruker så klart ikke hansker. Vasker meg bare godt. Men jeg har en sånn hånddesinfeksjonsmiddel som man får kjøpt på apotek som jeg bruker hvis ungene har omgangssyke, influensa eller lignende. Bruker gjerne en dæsj når jeg har vaska do eller annet møkkaarbeid og.
mamma-til-2-jenter Skrevet 26. november 2007 #38 Skrevet 26. november 2007 Haha, dette var dagens ;-)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. november 2007 #39 Skrevet 26. november 2007 Hvis du har hatt fysikk/kjemi på skolen, så husker du kanskje at fem minutters håndvask i mer enn lunket vann+såpe, dreper de fleste bakterier. Tre minutter er også supert, etter ett minutt er også noen drept. Dette ble litt hysterisk, og på grensa til sykelige tvangshandlinger.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #40 Skrevet 26. november 2007 Hahaha, beklager, men nå ler vi så tårene spruter her? Er dette seriøst? Nei dæven, vi bruker ingeting på hendene når vi tørker rumper her i gården, ikke når jeg vasker toalettet heller. Vi vasker hendene med såpe og vann. Hva gjør du hvis dere er på offentlig toalett da? eller på besøk borte? har du hansker i lommen?
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. november 2007 #41 Skrevet 26. november 2007 vasker hendene med såpe og vann..
Loglady Skrevet 26. november 2007 #42 Skrevet 26. november 2007 Hoho, tror nok HI sitter og flirer godt av flokken her nå. Oppdrag utført.
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #43 Skrevet 26. november 2007 bruker da ikke hansker eller noe for å tørke min egen sønn i ræva...herregud.. vasker meg etterpå jeg...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #44 Skrevet 26. november 2007 Jupp, bruker også engangshansker når jeg er på do. Bruker det også når jeg skifter på tulla. Vasker meg ikke med klorin ellerpå da, bare såpe og vann. Jeg synes det er ekkelt om jeg skulle vært så uheldig å få bæsj på fingrene, så da er hansker kjempebra. Bruker forresten engangshansker når jeg vasker toalettet også, for det finnes vel ikke noe som er mer grisete enn en brukt toalettkost..skikkelig bakterieparadis!!
rødhette* Skrevet 26. november 2007 #45 Skrevet 26. november 2007 Den heldige eier av ett barn: bytter du tannbørste hver dag også? Du vet at det er flere bakterier på tannbørsten enn i toalettet?
Loglady Skrevet 26. november 2007 #46 Skrevet 26. november 2007 Og hva gjør du etter at du har kysset mannen din? Det utveksles ikke mindre enn 2000 bakterier per kyss.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #47 Skrevet 26. november 2007 Nei, bare hver uke:) Kjøper du ny toalettkost hver dag?
mamman&andrea Skrevet 26. november 2007 #48 Skrevet 26. november 2007 Hvis du mener når du tørker små barnerumper, så har jeg aldri tenkt tanken på å bruke hansker en gang. Er jo bare å vaske hendene godt etterpå. Er sykepleier og bruker alltid hansker på slike prosedyrer på jobb, men aldri hjemme med mine egne barn
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2007 #49 Skrevet 26. november 2007 Nå har jeg ingen mann, men er ikke så redd for de bakteriene:) Bruker ikke engangshansker fordi jeg er redd baktererie, det gjør jeg fordi jeg personlig blir litt smådårlig om jeg får bæsj på meg, og nei det hjelper ikke at det er tulla sin:) Bruker ikke toalettkost fordi jeg er ikke flink til å lukke dassdøra og tulla er ofte på badet. Siden jeg vet at det florerer med bakterier i en toalettkost så synes jeg det er like greit å ikke ha en:) Og så lærte jeg det på et rengjøringsprogram på tv;)
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2007 #50 Skrevet 26. november 2007 Sorry!!! Det var jeg som hadde behov for å utagere litt syk humor tidligere i dag! Hadde glemt hele tråden jeg, hehe=) Trodde vel egentlig ikke at noen skulle bite på da, men... Og beklager virkelig hvis jeg stjal nicket til noen, det var ikke meningen! Men jeg ler høyt her jeg sitter da, så litt morsomt var det jo! (for meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå