Gå til innhold

Noen som har hanlet litt til babyen allerede??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kunne ikke dy meg da jeg var innom ellos for noen dager siden og der hadde de en startpakke med forskjellige bodyer, teppe og sånn som jeg bare måtte kjøpe! :D Vet det er litt tidlig, men... (6-7 uker på vei) Går det ikke nå blir jeg forhåpentligvis gravid igjen senere og da er det en liten en som trenger det...

Jeg har fått strikkedilla.

Vet at det er veldig tidlig, er bare 7 + 6 i dag.

Men det er så utrolig gøy å lage sånne små søte plagg, og tenk denne gangen til vår egen lille tass.

Jeg har strikka ting til venner tidligere, men nå er det ekstra gøy.

Om noen spør har jeg en "fiktiv" mottaker klar. Best å ha dekkoperasjon i orden. :o)

Kan anbefale strikkeboka som Nøstebarn gir ut. Det er i bok som har alt mulig, spesielt masse til de første månedene. Lette og veldig gode oppskrfter som selv jeg kan forstå.

Heng dere på stikkebølgen!

Man blir utrolig stolt over det man har laget, selv med et par hull her og der :o)

Hei.

Artig å høre at det er flere som strikker! Som dere sikkert skjønner av mitt nick så liker jeg å strikke. Jeg har strikka masse til venners barn og små nieser. Det er veldig gøy å kunne strikke plagg til min egen baby. Må innrømme at jeg har begynt å produsere litt selv om jeg bare er i 7. uke. Jeg skal bli tante i januar så det barnet er min unnskylding for all strikkingen.

Jeg har ikke begynt å handle noe enda. Men regner med at jeg begynner i januar da jeg bikker 12 uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...