Gå til innhold

Er visst gravid, jeg!:)

Tinallita, med gutt i magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men det har aldeles ikke gått opp for meg!! Snakk om å få det til på første forsøk:)

Nå er jeg helt matt og tiltaksløs, men og så utrolig glad! Samtidig som jeg vet at det er svært tidlig, og mye kan skje...jaja:)

Men lurer på en ting. Er det ikke vanlig å gå til legen når man finner ut at man er gravid? For å bekrefte svangerskapet? Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å komme før i uke 12, og det er jo så leeenge til!!

Men er visst lenger på vei enn det jeg trodde da...i følge kalkulatoren her er jeg 6 + 3 uker:) thihi!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Nei det er ikke noen vitsi i å gå til legen for å bekrefte svangerskapet nei :-)

Lykke til!

Skrevet

Er i samme situasjon som deg:) ikke gått 100% opp for meg heller..

klaff på 1pp:)

Jeg skal til legen om 2 dager:) selv om jeg kan være mellom 4 og 6 uker på vei. Jeg trodde vel ikke på testene, selv om to var positive, så jeg leverte urinprøve på legevakten for å få det 100% bekreftet..

Skrevet

Gratulerer!

Jeg er også i uke 6, men med nr. 2, og har absolutt tenkt å gå til lege så snart som mulig. Ikke nødvendigvis for å bekrefte svangerskapet, men for å bli "registrert", og få tilgang til den oppfølgingen jeg har mulighet for. Er feks. stor kamp om jordmødrene på helsestasjonen, og jeg vil gjerne tilbake til hun jeg hadde sist. Synes absolutt du bør ta deg en tur til legen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...