Gå til innhold

Oppdatering....

evigoptimist

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på ultralyd igjen, fordi jeg har hatt sporadiske blødninger siden uke 5... er idag 6+4, Blødningene har tiltatt siden lørdag kveld, har også begynt å få vondt..... Har derfor innstilt meg på at dette har gått galt igjen!!!

Men, i dag så gyn. en klar, tydelig plommesekk - og det så hun ikke forrige uke - tydelig at det har vært/er utvikling, selvom størrelsen ikke har endrett seg siden sist...... Hun var ganske positiv, helt til hun så alt blodt, da måtte hun si seg enig med meg at det nok var tvilsomt at dette vil gå bra... men, jeg skal fortsette med ovitrelle frem til neste UL mandag om ei uke - sånn for sikkerhetsskyld......

Så nå må kroppen ordne opp - enten på den ene eller den andre måten!

Og jeg .. må vente enda en uke før jeg får svar................

Fortsetter under...

Åh, håper virkelig at det går bra, kjære deg! Fryktelig at du må gå å vente sånn i uvisshet en uke til. Krysser fingre og tær for deg. Å måle nøyaktig størrelse er jo vanskelig så tidlig.... Er vel positivt at det har skjedd en endring, og hjerteaktivitet kan vel komme i morgen for den daks skyld...? Håper så inderlig at det går bra for deg, og at du får attpåskatten din til sommeren!!!

Ha det så bra som du kan nå da...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...