Gå til innhold

Trenger en dagmamma i Oslo, område Lindeberg, Lutvann, Trosterud...

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi trenger en snill dagmamma (helst helltids) SNAREST til sønnen vår som er 1år.

Vi skal flytte til Lindeberg, så område mellom Lindeberg og Haugerud er mest praktisk for oss.

Hvis du vet noen som har ledig plass så ta kontakt via e-mail:

[email protected]

Fortsetter under...

Hei, jeg bor på Haugerud og har plass til en fra jan 08.Har tidlig erfaring og gode referanser å tilby .Jeg jobber som dagmamma for en gutt på 13 mnd sammen med sønnen min på 18 mnd.Kan kontaktes på mail:[email protected]

Hei

Vi flytter til Lutvann over jul og mangler barnehageplass til vår datter født i februar 07. Jeg vurderer derfor å bli hjemme med henne fram til august, og i så fall kan jeg være dagmamma fra februar. Det blir kanskje for sent for dere, men si gjerne ifra dersom det skulle være interessant.

Jeg har ingen erfaring som dagmamma, men er utdannet pedagog og skal bo i enebolig med stor hage og mye tumleplass.

Tusen takk for svarene begge to!

Alien73, hvis jeg for spørre - Dere skal bo i enebolig på Lutvann og det finnes jo ikke så mange av dem der, så jeg lurte på om dere skal bo i det huset som er under oppussing nå?

Vi skal nemlig bo i blokka nesten rett ved det huset og da hadde det vært helt supert å ha dagmamma så nær. Men som du sier kan februar bli litt for seint for oss...

Hei igjen, sanuska!

Ja, det er der vi skal bo :-)

Skulle vært klart til innflytting 15. desember, men det ser ikke akkurat lovende ut... Var LITT mer å gjøre enn vi trodde. Har fått låne bosted på Jevnaker til midten av januar, heldigvis, så vi slipper å bo der i desember. Det er (mest) derfor jeg ikke kan satse på å være dagmamma før februar, for huset er neppe særlig egnet før det. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle bli aktuelt. Uansett hyggelig å vite at det er en annen liten like ved, som kanskje kan bli en lekekamerat!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...