Ønsker.. Skrevet 26. november 2007 #1 Del Skrevet 26. november 2007 for 4 gang..det er så urettferdig... kom fra legen i dag og der var det ikke noe liv. skal inn på sykehuset i morgen. gruer meg veldig.. men fikk beskjed om å komme tilbake til legen om noen uker, så da blir det vel utredning.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11007403-mistet-igjen/
Engelen*My Skrevet 26. november 2007 #2 Del Skrevet 26. november 2007 Huff, dette var trist! Vil bare si masse lykke til med det du skal gjennom nå! Håper de finner ut hvorfor du mister, og at de kan gi deg hjelp slik at du får en liten baby snart! For noen av oss går visst livet litt for mange ganger i knas! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11007403-mistet-igjen/#findComment-11010516
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Del Skrevet 26. november 2007 Uff....neei! Så forferdelig trist. Vet så altfor godt hvordan det føles!!! Å så vet jo legene så utrolig lite om dette.... Det er SÅ frustrerende. Og det føles kjempeurettferdig- helt enig!! For min del syns jeg det har blitt verre for hver gang! Man har jo alltid et håp! Håper du har en forståelsesfull mann som forstår deg og som du kan sørge sammen med... Det er ofte så utrolig vanskelig for omgivelsene å forstå hvor vondt det faktisk er å miste sitt spirende lille liv gang etter gang. Dette syns jeg er en ekstra belastning, samtidig som man setter utrolig pris på sine nærmeste og de som virkelig faktisk forstår. Nå er vi så heldige å ha en liten jente fra før da (alt ukomplisert ifht sv.skap da), men lengter sårt etter en liten til.... Har som deg hatt 3 MA og 1 SA. Fosteret har ved MA'ene hver gang sluttet å leve i uke 7-8... Hjertet har slått før det, alt har vært tilsynelatende fint. Men det har blitt oppdaget senere. Første gangen i uke 11, andre gang i uke 10, SA'en i uke 5 og siste MA nå i uke 9. Har du tatt utskraping? Jeg har hatt to utskrapinger. Denne siste gangen ble jeg anbefalt tabletter istedet. Vi fikk faktisk utredning etter 2. MA'en. Alt er helt i orden med oss begge, heldigvis får man jo si, selv om det hadde vært greit om de fant noe som de kunne "fikse" på og så gikk det veien etterpå liksom... Når jeg kommer inn i syklus igjen skal jeg ta hysteroskopi, men jeg føler på meg at alt er bra... Har du tatt noen medisiner i noen av sv.skapene? Nå sist brukte jeg Klexane (blodfortynnende sprøyter) og Crinone (progesteron), men det ser ikke ut til at det er her problemet ligger hos meg. Men mange virker jo å ha nytte av disse medisinene, så det er jo flott. Du må ikke gi opp- vi blir jo tross alt gravide!! Jeg nekter å gi opp før ALT som er forsvarlig er prøvd/undersøkt. Vi har fortsatt håp. Vet ikke om du har lest innlegget "Et mirakelbarn" nedpå på siden her. Denne historien gir meg et stort håp. En vakker dag tror jeg at drømmen vår går i oppfyllelse.... Jeg håper inderlig det. Veldig trist å høre at du nok en gang opplever ditt livs skuffelse... Ord blir så fattige i en sånn situasjon... Men jeg håper vi kan stå sammen vi som er i samme situasjon her inne, dele erfaringer og utveksle råd og ideer. Så må vi leve i tro og håp om at vi en dag lykkes. Lykke til i morgen. Jeg tenker på deg. Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11007403-mistet-igjen/#findComment-11010744
Ønsker.. Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 26. november 2007 hei mia. takk for fine ord, sitter her med tårer i øynene... ja har heldigvis en mann som er forståelsesfull. er med meg hver gang til legen og på sykehuset, han steller og ordner for meg og vet omtrent ikke hva godt han skal gjøre for meg.. skal på sykehuset i morgen og da kan jeg jo høre litt om hva de foreslår. har hatt 2 utskrapninger, den 3 i morgen. gruer meg virkelig, hadde det nå bare kommet ut av seg selv.. nei jeg har ikke godt på noen medisiner, spurte legen når jeg ble gravid nå om det var noe jeg kunne gå på, men nei, det hadde ikke noe hensyn fikk jeg til svar.. så får bare se hva de finner ut på utredningen.. mannen min har et barn fra før av så er jo tydeligvis meg feilen ligger hos.. ja jeg har fortsatt håp, jeg gir IKKE opp!! ja leste det innlegget om mirakelbarnet. en gang må det jo være våres tur.. takk igjen for gode ord mia. virkelig godt at vi kan trøste hverandre her inne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11007403-mistet-igjen/#findComment-11012893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå