Gå til innhold

Gravitester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har prøvd testene fra lavpris. Chemtrue tester, gravitest stav? Jeg har tatt to av disse. Kontrollruten viste loddrett strek, men i testruten fikk den ene testen en vannrett rosa strek, og på den andre testen ble et større felt i testruta rosa.. Skulle hatt mens 21.nov.Vi hadde flere samleier i eggløsningstiden. Hatt litt spor av blod på papiret, første gang fredag. Vanskelig å vite om dette er mens (pleier ikke ha det sånn), eller noe annet? Vanskelig å beregne neste eggløsning hvis dette da ikke er en ufarlig blødning i beg av graviditet? Evt spont abort? Har et friskt svangerskap bak meg, gravid på første forsøk da. Han blir 10 mnd nå så kan jo være uregelm blødninger de første gangene etter mens kommer tilbake.. Vondt når man ikke vet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har testet med disse gravitestene?

Skrevet

jo brukte en slik test på søndag. Fikk samme som du, loddrett strek i kontroll ruta og vannrett strek i test ruta den første tiden, men etter å ha ventet de 5 min var testruta blitt helt blank, ingen antydning til loddrett strek i allefall. Så den var negativ. Ny test på onsdag når jeg forventer mens. Bedre lykke da :) Lykke til til deg!

Skrevet

Hei! Takk for svar. Men det står at man må lese det av etter max 5 min, og at svaret kan komme frem allerede etter 40 sek.. Litt misvisende den bruksanvisningen. Tok lengre tid enn 5 min før testruten var hvit.. Lurer på hva dette er. Er sikkert neg, jeg har jo litt spor av blod når jeg tørker meg (kommet og gått siden fredag). Samtidig er det som sagt ikke slik min mens pleier å være.. Lykke til til deg også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...