Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Teutonia Fun?

Anbefalte innlegg

Jeg syns denne vogna så fin ut. Noen som har erfaring med den? Kan bruke lufthjul og softbag til den?

Prøvde å lete frem info på nettet, men fant bare en tysk nettside og jeg er ikke helt stødig i tysk for å si det sånn. Noen som vet hvor man kan finne norsk/engelsk info om Teutonia?

Fortsetter under...

Vi har Teutonia fun, og er så langt veldig fornøyde :) Vi har hatt den siden sønnen vår ble født i august. Den er super som byvogn! Liten og nett, så den er veldig grei å ha med seg i butikker ol. De to svingbare hjulene foran gjør at den er stødigere enn trehjulingene, men samtidig enkel å manøvrere. Den blir også liten når den er sammenlagt, så den går greit inn i små biler. Vi har fashionbagen, men du kan også bruke softbag. Eneste ulempene jeg kan komme på er at det er litt lite demping på den og at hjulene er litt harde, slik at det ikke er den beste vognen om man triller mye på grus eller anner ujevnt underlag ( fin grus går bra). Kan bli litt risting da. Tror ikke hjulene kan byttes. Jeg var spent på hvordan hjulene var på vinterføre. Var første dag med slaps her i dag og det gikk fint, så tror ikke det skal være noe problem.

Vet ikke om noen norsk nettside, men tror du kan velge engelsk på Teutonias hjemmesider. Ellers kan du jo hente kataloger hos de som forhandler Teutonia.

Lykke til med vognvalget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...