jygrid Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hei! Jeg skal antagelig ha mitt første IVF førsøk i februar. Er det noen her som har prøvd homeopati og føler at det har hatt noe og si i forhorhold til å bli gravid? Er det verdt pengene? har skjønt at det er ganske dyrt...
Snart3barnsmor-37 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg har ingen erfaring selv, men min mor er soneterapaut og hun har 2 "sonebarn" som hun kaller det Det er da barn som er født etter fruktbarhetsbehandlig hos henne
Fru... Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hei! Jeg har vært til en kombinasjon av fotsone og homopati , og blitt gravid. Jeg ble veldig fort gravid så hun er usikker på om behandlingen er årsaken eller om det er tilfeldig! Vi har forsøkt i ca 1 år. Vi er lykkelige:-) 10 uker i dag... Lykke til...
jygrid Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 så moro:) Gratulerer!!! Jeg har PCOS,så litt usikker på om noe i det hele tatt vil hjelpe.. Kan jeg spørre hva som "feiler" deg?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hei.. Jeg ble gravid med fotsoneterapi..) Etter mange års prøving, ble jeg gravid etter 3 behandlinger... Fikk nurket vårt i september, ei vakker jente!!! Lykke til... Klem
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg gikk til refleksolog, Ronny Eilertsen i Larvik, som jeg kan anbefale for alle som har lyst til å prøve. Jeg har PCOS og hadde mistet syklusene mine da jeg startet hos han. En eller to behandlinger senere fikk jeg eggløsningssymptomer, 2. syklus ble jeg gravid, mistet etter kort tid og fikk beskjed om at hormonene mine nok ikke var helt optimale enda, 2 syklusere senere ble jeg gravid igjen, og her sitter jeg i uke 33 og er veldig glad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå