Gå til innhold

Snille legen!


En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Alt vi skal igjennom... Jeg fikk en bitteliten blødning torsdag kveld, hadde litt lys rosa utflod fredag og bittelitt brunt lørdag. Fortsatt kjempeømme pupper, hverken mer eller mindre kvalm. Murringene har egentlig gitt seg, men det er rundt en uke siden, og de kan jo komme og gå litt, men hadde noen ganske merkbare torsdag.

 

Har egentlig ikke vært så nervøs, bare sånn med en gang, men tenkte nå jeg skulle ringe legen og høre om det var greit om jeg tar en tur i svømmehallen. Og så fikk jeg time i dag :D Bare for å snakke litt, men likevel, det er legen sin det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snille legen, ja=)

 

Vi kan ta oss turer i svømmehallen, ja? Jeg er 8+5 idag. Tenkte meg en tur i svømmehallen på onsdag.. greit å vite om dette er trygt.. regner i grunnen med det=)

 

Lykke til hos legen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svømmehaller må vel gå greit..

jordmoren min har rådet meg til og svømme mye for og forebygge bekkenløsning,men ser ikke ut til at det hjelper meg særlig..

men svømming er trygt i følge henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming er selvfølgelig helt greit når man er gravid, men jeg tenkte kanskje at jeg burde være forsiktig i og med jeg hadde blødd litt, og fikk beskjed på telefon at jeg burde ta det med ro noen dager. Og når jeg i tillegg får en samtale med legen er det veldig hyggelig gjort av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Det er sant at man skal holde seg unna bading når man har blødniger eller nettopp har hatt det. Da er faren for infeksjon større!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Fikk snakket med legen og hun er så rolig og hyggelig. Som hun sa, de aller fleste blør litt, og skulle det ha skjedd noe er det for tidlig å kjenne noe særlig på livmoren osv. nå så tidlig (7+5) og man bør ikke klemme for mye på magen, det tar hun på ordinær kontroll i desember. Hvis livmoren skulle kjennes liten ut da, så sjekker de nærmere. Det virket veldig sikker på at alt er bra, og i og med hun ikke engang nevnte innvendig UL så regner jeg med at hun mener det ikke trengs :)

 

Jeg må gjerne svømme siden det ikke kom noe mer, og ringe hvis det skulle skje noe igjen. Må innrømme at jeg kommer til å sjekke papiret litt ekstra de neste dagene, men er ikke egentlig nervøs. Har masse symptomer, og trettheten var tydeligvis det viktigste tegnet for henne, det hadde visst alle, andre symptomer er litt mer diffuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...