Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å små blø sent i går kveld og gjør det enda...

Ikke mye,men nok til at jeg blir enstelig.Det er brunlig i farge.

Ringte legen og fikk time halv fire,i mellomtiden skulle jeg dra hjem og slappe av.Men det er ikke lett når tankene er i engstelig modus.

Jeg starter på uke 9 i dag.

Noen som har opplevd detsamme og som ka berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei=)

JEg har opplevd det samme! Fikk time til innvendig UL, og beskjed om at enten var jeg kortere på vei enn jeg trodde ( hadde regnet med til 7+1, men gyn trodde 6+1), eller så hadde embryoet sluttet å vokse.. Embryoet ble målt, og jeg fikk beskjed om å komme tilbake 6 dager senere. Ventetiden var laaaang!!

Da jeg kom tilbake, hadde embryoet vokst og alt var i skjønneste orden, tross brunlig blødninger. Jeg ble stilt 1 uke tilbake fra egen beregninger, men det var det=)

Gyn sa at det er vanlig å blø, da alt er skjørt og veskefylt der nede. Sies visst at 50 % av alle gravide opplever blødninger, og at det går bra med de fleste=)

Jeg ble beroliget av UL, så håper du får det samme=)

Lykke til og oppdater gjerne=)

Skrevet

Hei! Takk for beroligende ord,har snakka med gynekologisk avdeling på sykehuset nå,får kanskje komme inn der i løpet av dagen.*krysser fingrene*.Blir jo så engstelig..Og så hjelper det ikke at kjæresten er på sjøen heller.Men det vil jo helst gå bra:)

Skrevet

Klarer ikke helt å slå me til ro..Har de siste par dager hatt noen småblødninger, samt litt brunaktig utflod. Dette har jo bekymret meg litt, så kontaktet fastlegen i dag. Han sa at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn å holde meg i ro, hvile minst hver halvannen time, samt ikke løfte noe tungt. Han sa at så lenge jeg ikke har smerter skal jeg bare slappe av. Fikk ikke tilbud om noe UL...Er nå 6+1. Har time igjen hos legen i januar. Skal jeg slå meg til ro med dette? Noen som kan berolige meg litt:)

Skrevet

Da har jeg vært hos legen og tatt gu.Han mente at det ikke var noen grunn til bekymring,livmormunnen var lukket og ingenting tydet på at noe var i ferd med å gå galt.Men for å berolige meg ordnet han det sånn at jeg skal på ultralyd i morra:)

Det blir spennende det,bare krysser fingrene for a alt er som det skal og at legen har rett!

Skrevet

ja har blødd en del og foreløpig går det vissnok bra i magen! Er ca 10+3 i dag, og man leser stadig vekk om de som striblør og som det går helt fint med. Hvis livmorhalsen er lukket er jo det et flott tegn.:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...