Gå til innhold

Andre som ikke føler seg særlig gravid i uke 14?

Anbefalte innlegg

Hadde jeg ikke sett den lille på ultralyd hadde jeg aldri trodd jeg var gravid. Har liksom ingen symptomer. Det står at man skal kunne kjenne livmora når man ligger, men magen min er helt flat og jeg kjenner ingenting. Blir nesten litt bekymret. Skal til lege 4. desember så da håper jeg hun kan høre hjertelyden så jeg kan senke skuldrene igjen.

Fortsetter under...

Jeg ble ganske lettet da jeg så innlegget ditt, for jeg kom inn for å spørre om det samme. Jeg er i slutten av uke 15 of føler alldeles ikke ut som om jeg har en 13 cm lang bevegelig baby inne i magen. Skal på doppler i morgen og dcet tror jeg er det eneste som kan overbevise meg nå. Alle symptomene ( bortsett fra litt muskelsmerter ) er dønn borte. Føler meg overhodet ikke gravid. Kjenner ingen livmor, har ikke vokst noe og ikke gått opp i vekt, Legen sa hun hørte hjertelyden for 3 uker siden men det synes jeg er rart.

Jeg skal gi deg tilbakemelding i morgen når jeg har vært hos legen for jeg tenkte jeg skulle spørre om det var med normalt med så lite symptomer.

Haha!

Jeg har gått å sagt det samme nå i en 14 dagers tid.

Jeg føler meg ikke psykisk gravid.

Ingen mavesmerter eller kvalme mere.

Selvfølgelig er jeg litt slapp, men så godt som tilbake til mitt normale jeg...med kul på maven riktignok.

Det er helt normalt å ha lite eller ingen symptomer i denne perioden. Og det med livmora er ganske forskjellig...Så tror ikke dere har grunn til å bekymre dere....sliter med det samme selv no for tida. er 14 +4 og føler meg ikke så veldig gravid....men snakket med jordmor om det sist eg var og ble beroliget. Har time 6 desember for å høre hjertelyden, så teller dagene fremover=)

Takk skal dere ha!!

Har ingen følelse av at det er noe som vokser og gror her.. Kjenner det bare på buksene, den øverste knappen vil liksom ikke på plass lenger.. ellers nada..men vi skal vel bare være glade for det, tenk på alle de som nå har ligget over doskålen i tre mnd?!

Vi kjenner det sikkert snart, eller hva tror dere?! Har vært hos legen og hørt hjeltelyd, og vært på ultralyd (Så mange flerlinger i familien) for en uke siden.. Der var det en livlig liten krabat med 10fingre og 10tær, bare sykt rart å se, forstår det liksom ikke ennå..... Mulig jeg bare er litt treg og virkelig må ha ting inn med teskje?!

Er nå 14+2 tror jeg..spennende greier dette her!!

Annonse

Glemte selvsagt å skrive inn etter jeg var hos legen ! Hjertelyden var ekstremt tydelig og alt stod bra til ! Legen sa at det kunne godt hende jeg ikke merket noe som helst før etter uke 20 en gang og at det t.o.m fantes folk som ikke fikk betydelig mage før i uke 30. Hun sa at jeg ikke måtte drive å kjenne etter hele tiden for da kunne jeg bli helt gæern. Hun er selv gravid i uke 35 så hun vet nok hva hun snakker om.

Så nå tar jeg det helt med ro og nyter den siste tiden med kroppen som jeg er så vant med. For det er lenge til jeg får ha den for meg selv igjen.

klem

Nok en som signerer dette innlegget med JAAAAAAAAAA!!! DET ER ANDRE DER UTE SOM ER SOM JEG!!!

Følte mer at jeg var gravid da jeg slet litt med kvalme og var sliten osv. Nå er det kun strekkingen i magen og små kramper til tider som kjennes. Og tissetrangen da.. hehe.. Ellers har jeg overhodet ingen forståelse av dette. Er jo førstemann også så er jo en stor tilvenning hele tanken. Tror hverken jeg eller samboer skjønner så mye enda ;)

Er 14+4 og har ikke kunnet bruke buksene mine på en del uker nå. Gravidbelte i bilen og en del mammaklær siden magen er konstant bollete.. Det vokser og vokser.

Var til kontroll forrige uke men legen sa det var for tidlig å høre etter hjertelyd??? Ble skikkelig skuffa for tror det kunne hjulpet litt med realiteten. Har UL på julaften så vil gjerne føle at alt er bra før det. Ikke helt klar for nedtur akkurat den dagen :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...