alleminesmå Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Var sammen med en gravid venninne og tittet på banevogner. Det er så mange nye merker å velge mellom og mange av dem er billigere enn de vi kjenner fra før. Damen i butikken sa at det var mange små og store feil med disse nye vognene. Men at de som oftest blir rettet av produsenten eller at kundene velger å kjøpe en annen vogn uten å klage på den andre siden den ikke er så dyr. I forbindelse med at min Baby best vogn ikke holdt den kvaliteten man kan forvente at den skal ha kontaktet deg departementet for sikkerhet og hørte der hva jeg kunne gjøre med dette. Tenkte da på de andre som har maken vogn og er uvitene om at den har det jeg mener er en farlig sikkerhets feil. Meldingen fra dem er klar. Klag til selger, forlang å få se hvilke tester som er gjort. Rapporter med historie og bilder til direktoratet for sikkerhet. ( om du mener at det er fare for at barnet kan skades) Om flere gjør dette kan de sette krav mot produsentene og vi får sikrere vogner. Produsenten har egentlig selv ansvaret for å rapporteere hendelser som kan gå utover sikkerheten, men det skjer ikke så ofte. Hører gjerne fra deg om du har hatt problemer med din vogn.Har lyst til å lage en reportasje om problemet.
sivuna Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ville kontaktet Foreldre og Barn eller TV2 Hjelper deg, de har jo hatt endel tester på vogner og kan kanskje hjelpe? Aner dessverre ikke noe om vogna du snakker om, men har ikke noe til overs for usikre vogner nei! Stå på, tenk hva du kan bidra til å unngå av farlige situasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå