Tirilill Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Det blir kun 14 mnd mellom småtassene mine så nå trenger vi en søskenvogn. Noen som har erfaringer å dele med meg??? Har kikka på OTH sin. rå fin...men også rå dyr...er den verdt pengene tro?? Tenker litt på easy walker sin også...noen som vet noe??? Emmaljunga har nettopp kommet med en ny tvilling vogn. Den er billigere en OTH, men lii skummelt å kjøpe den første produsjonen av en vogn..være prøve kanin er ikke alltid like moro.
...venter... Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg tror jeg blir en slags prøvekanin...Har i hvert fall ikke hørt fra andre som har erfaring med denne. Vi har kjøpt søsken vogna Peg-Perego duette SW. Venter nr 2 i desember, og det blir 16 mnd mellom mine to. Jeg ønsket vogn der barna sitter etter hverandre og ikke ved siden av. Jenta mi er ivrig etter å ta dukker og babyer i øynene, så vi følte at det var tryggere. Har hatt vogna ute for test-kjøring (uten den minste), og er så langt veldig fornøyd. Kjøpte softbag til den lille, men du kan også få hardbag dersom du ønsker det. Du kan se mer om vogna på Angelbaby.no Gi beskjed om du lurer på noe. Har skrytt av denne vogna her inne tidligere...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 heisann! jeg har termin i slutten av desember, blir 14 mnd mellom mine oxo:=) vi har kjøpt emmaljunga twin cerox 360, har testen den litt og er kjempe fornøyd så langt. lett å trille og å få inn/ut av bilen. har kjøpt softbag til den lille:=) har emmaljunga duo edge fra før av, og er stor fornøyd med den, derfor vi valgte emmaljunga igjen nå:=) kostet ca 8000 kr inkl softbag:=) lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå