Gå til innhold

hjlep..kan noen hjelpe meg????

Anbefalte innlegg

hei alle sammen. Jeg er i en litt kinki situasjon nå føler jeg.

Skal begynne på sprøyte den 9/12. Er veldig stresset for tiden å føler meg utkjørt pga av jobb. Har en grusom sjef,og har ettt veldig stort press på meg på jobb. Kjenner det at jeg trenger å slappe litt mer av nå når jeg skal begynne på medisinene. Nå går det jo mot juletider å det vil da bli enda verre på jobb!! føler jeg har så enormt mye å tenke på nå å trenger å ta det med ro.Er det mulig for meg å gå til min fastlege å få en sykemelding?....Jeg er så redd for å stresse for mye,slik at vi ikke klarer det på 1 forsøk. Jeg har hørt at det er vitkig å slappe av å ikke stresse i denne medisin perioden. Hva mener dere er lurt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11005860-hjlepkan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei loviss, synes du skal si akkurat det du skrev til fastlegen din og be om sykemelding jeg. Du får ikke denne tiden tilbake og jobben klarer seg nok uten deg i en periode. Viktig at du føler deg glad, uthvilt oh har litt overskudd til det du skal igjennom. Så får du bare høre hva fastlegen din råder deg til. Lykke til :-)

Eg vart sjukmeld av fastlegen min siste uka med sprøyter. Dette da eg var trøtt,og urtulig svingende i humøret. Jobber skift og det er mykje stress på Jobb. Vart litt irritert da Legen skrev diagnose som depresjonsfølelse da eg følte meg glad for å vere i gang med IVF. Og at det var medisinene som gjorde at eg var så utenfor. Så det er bare å få seg sjukmelding.

ja...det er helt sant. Jeg jobber også skift,å har et ekstremt press på meg på jobb. Takket være den grusome sjefen min!! Han klarer å ødelegge hverdagene mine til det ytterste! Har fått helt nok av ham. Så jeg trenger virkelig å slappe av nå i denne perioden. Trenger å stresse ned å konsentrere meg om prøvinga,for det er en påkjenning,det er helt sikkert! Jeg har heldivis fått time på tordag nå den 29,å håper min fastlege hjelper meg. Men vil jeg få aktiv sykemelding monn tro???

hadde jo vert veldig greit da:)

Annonse

Hei!

Jeg ville ha forklart alt til fastlegen, så skal du se at det ordner seg! Jeg var hos legen forrige uke og ba om sykmelding. Det var ikke noe problem:-) Jeg begynte på sprøyta forrige torsdag. Grunnen til at jeg ble sykmeldt var at jeg har en jobb hvor jeg kan risikere slag/spark. I tillegg er det en hard turnus. Jeg risikerer ikke noe i forbindelse med forsøket. Og etter en stund med sprøyter blir det jo ganske skjørt i magen med tanke på at det er mange egg der..

Jeg fikk forresten diagnosen hodepine. For det hadde jeg da jeg gikk på spray. Den gikk heldigvis bort da jeg begynte med sprøyter.

Lykke til!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...