Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter, går det bra med dere? Jeg er nå på rugedag 4 og idag kjenner jeg at jeg nesten ler itt nedstemt, synes jeg har litt svak murring i magen, kan det være feste"smerter" eller er det andre ting på gang??? Litt tidlig kanskje, feste dag er vel dag 5-6 eller? Ne, nå skal jeg prøve å ikke kjenne etter, men ikke lett! Hører gjerne fra dere rugere hvordan dere har det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11005832-uke-47-rugere-hvordan-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har også sånn spenn over livmora,men det er visst helt vanlig.

Husker ikke når det kom,men er nok ikke festesmerter.

Litt tidlig på rugedag 3....

Er du kvalm og sånn?kastet opp i går jeg,sykt kvalm og vondt i hodet.

sikkert crionen som gjør det.De vonde puppene kommer hvertfall av den.

Bare spent i puppene, ellers fin form, bortsett fra dette spennet over livmora. Jeg satte inn på fredag (samme dag som deg?) regner du det som 1.rugedag? festedag er vel ca 5-6.dag?? Når skal vi regne IKM dag?? mange spørsmål idag. Lykkeklemmer til deg Dollypopp :-)

Rugedag 1 er visst dagen etter innsetting.regner ikm 2 uker etter el,eller uttaksdagen da,så får ikm 5 .des.samme dag som jeg skal ta blodprøve.

du skal ta blodprøve da også?

Mannen min snakker ikke om annet og jeg blir litt smågal.....han kommer til å bli så sykt skuffet hvis det ikke funker.

Feste kan vel skje mellom dag 2 og 6,men er vel vanligst med 3-4 dager.

så rundt nå:-)

Masse lykke til til deg også!!!!!!!!!!!!!!

Takk vennen, er visst litt surrete idag, men det var fint å få svar på. Jeg skal ta blodprøve 4.des, tok ut egg den 20.11, så da kan det stemme at min IKM er 4.des.

Ikke rart mannen din snakker om dette, det er jo STORT, men man blir litt skjelven også, skaper litt forventningspress. jeg kjenner meg igjen og jeg kan nok dessverre bli litt tverr når min mann snakker for mye om dette....

Prøver dere på første?

Her har gubben laget ny tekst til en julesang til og med.....

"Ojul med din glede og barn i august....."jaja,er jo litt søt,men kan bli litt mye.

Det går seg vel til:-)

Husker ikke jeg nå,satt du inn ett?

Annonse

Hei og hopp:O)))

Rugedag 6 i dag for min del. Kjenner absolutt nada i magen. Det eneste som jeg har kjent til nå var svie nederst på høyre side av magen på dag 3. Ellers har det vært helt dødt der nede.

Jeg tar opp mer Crinone denne gangen enn forrige, så puppene er blitt store og ømme med veldig godt synlige blodårer.

Nå er det bare en uke til test (skal visstnok teste på dag 13 denne gangen. Legen har helt sikkert regnet feil, men pyttsan..), og dette blir jammen meg en spennende uke:O))) Er så glad jeg foreløpig har sluppet kvalmen som jeg fikk forrige gang av Crinonen. Det eneste som holdt den borte var små, veldig hyppige måltider (et råd til deg dollypopp!)

Her i huset snakker ikke mannen så mye om det vi holder på med, og den julesangen som mannen din sang på, dollypopp, sang jeg også på i går. Passet så godt siden vi evt vil få termin i august:O)

Vi prøver så godt vi kan og ellers bare tenke på andre ting, så får testdagen bare nærme seg sakte, men sikkert:O)) MEN det er nå den store symptomjakten begynner, og selv om jeg lærte forrige gang at Crinonen kan gi meg stort sett de samme symptomene som om jeg var gravid, så spørs det om jeg helt klarer og overse de:O))

Spennende, lykke til med eksamen også!!

jeg sitter på jobb, skal forberede meg til et viktig møte, men er helt i hormontåka og har bare lyst til å sitte her og chatte :-)

P.S ang medikasjonen vi står på kan det være nyttig å gå inn på:

http://www.felleskatalogen.no/. klem så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...