Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 har der stormtrekk,vindtrekk, fotpose/trekk el noe sånt? synes den ser så åpen ut,ser ut til at vinden vil komme rett i ansiktet til barnet? noen som har erfaringer med vogna? liker den veldig godt,ser nett å fin ut,også så lett da,men vurderer bare ennå... hadde tenkt å bruke den til nr 2 vogn,å vil da bli brukt en del på kjøpesenter å turgåing.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det finnes fotpose til. Angående stormtrekk osv.. - aner ikke har aldri savnet det :-) Jeg har hatt vognen min fra minsen var 1 år - og idag er han 4. Kjøpte vognen for å ha den som nr. 2 vogn - men det ble bare til at den har blitt brukt. Fantastisk - kun 7 kg... kjempegod å trille, robust - og ikke minst minimal sammenlagt. Tro meg at den kun er 7 kg merkes , tidligere har jeg hatt simo, teutonia og quinny,- det var en lettelse og gå ned til 7 kg. Vognen er smal så vi kommer frem overalt, superlett og legge sammen - og minsten har stortrivdes oppi der. Nå som vi venter barn nr. 2 skal jeg fortsette med denne vognen - bare kjøpe baggen til. Vognen er populær og lett å selge en gang hvis du ønsker det, det er bare til å gå inn på FINN.no så ser du at det er ikke mange av disse som ligger til salgs - og de ligger iallefall ikke lenge til salgs før de blir solgt. Ønsker deg lykke til med beslutningen :-) Vi er iallefall superfornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå