Lillegull78 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har tenkt å kanskje sette inn kobber-spiral. Har ikke noe lyst til å bruke prevensjon m hormoner..... Negative og positive ting ? Takk for svar ...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det er det jeg har brukt mest. Det er helt kurrant å sette den inn hos lege, jeg syns ikke det har vært vondt. Jeg har blødd litt noen dager etter innsettingen, men etter det har det gitt seg. Jeg har generelt fått kraftigere blødninger og mer langvarige blødninger med kobberspiral, men det er bare å godta det og bruke gode bind. Jeg har aldri hatt smerter med spiralen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 anbefales på det varmeste! angrer bare veldig på at jeg ikke satte den inn tidligere. ikke vondere mensen og utrolig deilig å slippe å tenke på prevensjon!
en liten en Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 kjempefornøyd! litt mer blødning under mensen men det kan man leve med. ikke var det noe ille å sette inn heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå