Gå til innhold

feber og halsvonde.. helt utrolig vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir doktor dyregod på meg i dag, for dette er andre natta på rad jeg våkner mellom 2 og 3 og ikke får sove igjen fordi det gjør så utrolig vondt i halsen.. Immunforsvaret mitt er vel opptatt på annet hold, noe som fungerer dårlig når man jobber i barnehage! Jaja.. Blir lite jobbing på meg i dag, er helt ødelagt.

Men bortsett fra det så har jeg ikke blødd siden lørdag nå, vet jo at i det sekundet jeg skrev det her så kom det mer, så jeg må vel gå å sjekke snart. Kvalmen har også vært fraværende i de to siste dagene, noe som er helt fint men samtidig bekymrer meg litt. Har ingen andre symptomer enn kvalmen og bekkenløsningen.. Så hvis den ene blir borte, ja da vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Men men.. Går vel bra, for overalt leser jeg jo at har man sett bankende hjerte og levende kropp inni der så øker sjansen for at det skal gå bra til 90%. Satser på at jeg ikke tilhører en av de siste 10 der ja........

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har du vært hos legen nå?

Fikk du UL eller?

krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

Jeg hadde så vondt i halsen da jeg var hos legen (selvfølgelig bare virus..... ) at jeg orket ikke begynne å spørre om UL og slikt. Fikk heller ikke komme til min fastlege, så det ville jo blitt en del forklaring. Men siden det har vært stille siden lørdag så håper jeg jo at det har gått bra.

Takk for fingerkryssen! Bra med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...