Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hva heter den nesesprayen som skal være bra når man ammer? Hvorfor skal den være brà? Siste uka har min 3 mnd. våknet annenhver time på natta, og jeg lurer på om det er fordi han slurver med å spise seg mett.....eller om han er sulten. Han gidder ivertfall ikke tømme puupp skikkelig. Noen med gode råd. Han var jo så flink en stund, og våknet bare en gang mellom 0000 og 0600....det kan jo og være at jeg har skiftet rutiner med han. Gode råd noen?!!!!
Expat Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Sprayen er for å bedre utdrivingen. Den heter syntocinon, og fås bare på resept hos legen. Er du sikker på at barnet ditt ikke får tenner nå og at det er det som er årsaket til at han plages? Han spiser greit på dagen, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Han spiser greit på dagen ja. Har funnet tommelen...og putter den inni så fort han har andledning. Får han finger'n min å gnagge på er det himmelsk ser det ut til. Vet ikke om det er tenner, men har lurt på det samme. Det har vært slik noen uker da, og da burde vel tannebissene snart kunne sees?
Expat Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hos oss hadde vi fire MND med forferdelig tannkløe før første tanna kom opp igjennom gommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå