Gå til innhold

Noen som har Quinny Freestyle 3XL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?? Hvor mye kostet den? Jeg må ha bag også.. Hvor mye betalte dere for den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den og den flaksa ut av vinduet. Jeg var veldig fornøyd med vognen. har også skrevet mange innlegg der jeg var fornøyd men etter jeg vendte sittedelen mot meg ble det et her. selv har jeg ikke problemer med hvor bred folk sier den er osv. at den ikke er lun. men den tipper kjempe lett. sover han kan du ikke ha en stellebag hengenes på. min tippet to ganger i løpet av uka. endelig kvitt den. koster 3500 uten bag. med bag vet jeg ikke.

Skrevet

Her får du en grei pakkepris ;) www.barnashus.no

Tror vogn + bag var 3500kr,og det er jo billig.

Har vogna selv og er veldig godt fornøyd :)

Skrevet

har vogna, og vi ahr brukt den nå i over 21 mnd. og har ikke hatt noe problemer me dhverken det ene eller andre.

Noen sier vogna tipper evldig eltt men det ahr ikke vi hatt problemer emd, verken den ene eller andre veien.

satt riktignok fast i en av utgangene på polet på Olso citi, men 1. gang på 21 mnd. da kan man jo ikke si at det er ett problem emd at vogna er brei.

her har snuppa fortsatt god plass i vogna og hun trives godt oppi den.

Det står flere nnlegg om vogna lengre end på siden her hvis du leter litt.

Hvis du velger å kjøpe denne vognen har vi en mørkblå dreamybagg vi skulla ha solgt for lenge siden, ettersom det ikke kommer fler små her. Vil ha kr. 500,00 for den.

Skrevet

På Barnas Hus?! Er det et tilbud de har en stund eller? Var veldig billig!!!

Av alle jeg kjenner som har den er fornøyd, men jeg vet jo ikke om de sier det for å få solgt sin til meg eller om det er sant.. Derfor jeg må spørre her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...