Gå til innhold

medisiners virkning på slimhinnene.Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Vi venter på å komme til i Porsgrunn. Gynokolgenen min sa at jeg hadde veldig tynne slimhinner denne syklusen.Kun 2-3mm. men som hun sa så kunne det væretilfeldig denne syklusen oguansett varjo dette målt uten medisiner. Vi har egentlig søkt pgaproblemer medsædkvalitet. Noen som vetnoe omhvormye tykkere slimhinner blir med medisiner??? Ganske bekymretfor dette.........

Fortsetter under...

Når jeg hadde mensen var min slimhinne rundt 3 mm. Etter ti dager på Progynova var den 8,5. Etter 20 dager var den godt over 10 (vet ikke helt eksakt).

Under fryseforsøket var den 7,5 etter ti dager, og 10,9 etter 20.

Nå holder jeg på med eggdonasjon, så jeg det er vel kanskje ikke Progynova du skal ha, men som du ser så kan slimhinnen bli ganske så bra etter noen dager med hormoner:O)

Hei.

På ordinert forsøket med eggstimulering og eggmodning får du ikke østrogen tilskudd. Det er folliklene i eggstokk som modnes hver mnd som gjør at livmorslimhinna blir tykkere pga østrogenet i eggfolliklen.

Under ivf forsøk så skal man jo modne frem mange egg....ergo får man mer østrogener og tykkere slimhinne. Ved frys får du progynova,østradiol for å bygge opp slimhinna di.

Ikke bekymre deg...mulig du tok måling av slimhinne nå når det ikke var eggmodning på gang vettu.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...