Gå til innhold

Når går det over?


Venter endelig! 26.07.08

Anbefalte innlegg

Hadde ømme bryster en stund før jeg fant ut at jeg var gravid. Det har bare blitt værre og værre, og bare jeg såvidt kommer borti dem, lener meg fremover, ligger på magen i senga (på side og faktisk) så gjør det utrolig vondt!

Ser når jeg leser over dette at det høres ut som jeg har DE hengejura, men det har jeg ikke da. Helt vanlige vil jeg påstå. hehe..

Kjæresten min får ikke holde de en gang De ER så ømme..

Når går dette over??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på når det går over.. Har hatt veldig ømme bryster lenge, fra ca ei uke etter unnfangelse og er nå 7+1. Pluss at de er blitt større! Vet ikke om det er innbildning, men noen ganger så er jeg nesten sikker på at det kommer væske ut av dem, eller så er det konsentrert svette?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter å sinsykt med dette... samboeren min får ikke nærme seg en gang... og her en natt i fortvilelse har jeg snakka i søvne og kjeftet på han og sagt alt er hans feil og at han burde ta det som en mann og være så god å ta over.. for jeg var visst ikke intr i å gå sånn lenger hehe... han tok det opp på tlf så fikk høre meg sjøl etterpå... rimelig rød i toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk med førstemann hadde jeg også så vondt i puppene at hjelp.. Varte til rundt uke 10 med meg. Jeg opplevde også at det kom væske ut av dem, og måtte begynne med ammeinnlegg utrolig tidlig for at det ikke skulle vises.. Var ikke mye det var snakk om, men hadde nå ikke lyst å gå rundt med to runde flekker på puppene da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Det er absolutt ikke noe godt. Mine ble ømme omtrent i uke tre, og begynte etterhvert å vokse litt også.. Slet veldig med å sove på magen om natta, og det var bare uaktuelt at samboern skulle komme borti de :-) Men nå er jeg 8+3 og det har blitt MYE bedre de siste dagene. Det kjipe er at kvalmen i stedet har tatt over noe helt sinnsykt! Og la meg si det sånn, jeg hadde valgt ømme bryster over kvalme når som helst!! Men, men, alt er vel bare tegn på at ting er som de skal være, og det er jo bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Kjenner meg helt klart igjen i det du skriver!! Jeg har hatt vonde pupper helt siden jeg mistenkte graviditet. De er bare blitt værre og værre.. harde og skikkelig ømme. Komisk -hihi- =)

Jeg mener å ha lest at de slutter å vokse når en er noen få mnd på vei, for så å vokse like før og etter fødselen. Regner med det stemmer, for jeg har allerede gått opp i bh størrelse, så... ja,de kan jo ikke vokse og være ømme hele svangerskapet.. hehe... =)

 

Er forresten 8+5 idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de har blitt skikkelig harde og vokst en del. også brystvortene..

 

Jeg gikk jo opp en bh-str like før jeg fant ut at jeg var gravid, med det trodde jeg var fordi jeg hadde lagt på meg litt. Så nå låner jeg søskenbarnet mitt sin bh;p må vel ut å investere likevel da;p

det er en spile-bh da, så den er ikke så superbehagelig. noen som har andre bh-er og anbefale? var noen som sa at de brukte amme-bh under svangerskapet fordi de var så behagelige. men er det ikke dumt å kjøpe amme-bh så tidlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...