babypoh Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 eg gruer meg til kvar gang eg skal reise meg opp å gå, de gjer så vondt! bak i ryggen og framme ned mot skrittet/ nederst i magen... på slutten av graviditeten når eg snudde meg i senga, hørte eg noke som small ned i bekkenet, de gjor ik vondt da.. men no etter fødselen er de heilt grusomt... lure på om de er bekkenlåsning el bekkenløsning, ...? skal iværtfall få meg en akkutt legetime i måra! håper de kan hjelpe med kiropraktor... einaste eg har gleda meg til siste del av graviditeten, og mens eg var på sykehuset, var å endelig kunne kome meg ut å trille vogn,og kome tilbake i form, men no blir eg jo fortsat bare sittande omtrent..sukk! koser oss med vår lille godgutt Brage på 8 dager... hadde en rask fødsel, 8 cm åpning når vi kompå sykehuset...og han var ute etter 3 timer der... =) 4085 g og 51 cm
mamman til vakre maria Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 først gratulere med Brage.. Føler absolutt med deg, det er nok veldig lurt å få hjelp. Hadde bekkenløsning i hele svangerskapet og kjenner absolutt igjen følelsen/ønsket om å kunne gå ut og bare gå. Håper virkelig at det bare er en "låsning" som en kiroprktor bare trykker lett på plass. Har ikke vært ute å gått så mye tiltross for at Maria nå er 11 dager, har skrekkelig mye "respekt" for dette bekkenet, så jeg tar det veeldig rolig. Lykke til!
babypoh Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Takk =) koser oss for de meste heime vi og. har vært noken småturer på kafe. i går var vi på den 1.trilleturen utendørs. de var hærlig.men kjenner godt at kondisen må trenst oppigjen ja... har hatt 2 timer hos kiropraktor no..ho har knekt på plass noke i begge sider i ryggen... og ho har masert en del og satt akupunkturnåler, de har virkelig hjelpt mykje. har en time i måra,men den er de mulig eg avbest.for eg føler de har komt seg no =)
KristineH79 Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde bekkenløsning under graviditeten som jg syntes var ille og vondt men etter at jg fødte merka jg hvor vondt d kunne være! Var værre etter fødsel enn i graviditeten, pappan måtte stå opp på natta og legge pjokken til meg, klarte ik bære på han el legge meg når han lå i senga, orka ik å ta stellet heller for da ble jg stående for lenge, osv. Men etter ca en uke ble jeg raskt bedere, og d gikk fort! Men skulle gå tur når pjokken var 1uke og 5dg, jg følte meg i fin form men måtte snu etter ca 500m for da kjente jg det i bekkenet... De første 6 ukene skal man ta d rolig for d er da bekkenet gror mest, viktig å "lytte" til bekkenet, og ta d rolig når man merker d beg å gjøre vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå