Gå til innhold

Tenke på noe annet?

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å ikke tenke på barne ønske eller på prøveforsøkelsene?

jeg syns det er litt vansklig å ikke tenke på det her jeg. men man må prøve. i sommer mista jeg begge mine hunder på 3uker, så det var en veldig nedgang for meg, men for litt over en mnd siden fikk jeg en ny frisk hund som er to år. som jeg bruker min tid på, med utstilling og kos. så har jeg fått meg symaskin så jeg syr quilteteppe, så broderer jeg. jeg har også noen tantebarn som er nesten mine barn hehehe....

samboeren min har tenkt til å få seg ny jobb (mer penger) men da må han jobbe på to jobber i3mnd. så da vil vi få mindre tid sammen. men han tenker på at han vil ha nok penger til barnet da. (veldig søtt det da.)

i morra skal jeg på noe som jeg gleder meg skikkelig til og det er aromaterapi i to timer. har gjort det en gang før. det er så deilig altså jenter. må prøves.

det er sikkert godt å avstresse seg litt der i prøveperioden, tror dere ikke?

så hva gjør dere for at tiden skal gå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11003326-tenke-p%C3%A5-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber. Tiden går sykt fort på jobb, og jeg klarer nesten ikke å henge med i tida! Når fredagen kommer synes jeg som regel det nettopp var fredag..

Ellers benytter jeg venteperioden på å gjøre ting som man kanskje ikke kan gjøre med barn.. Reising, konserter o.l. På tide å rase fra seg nå!

Hei,

Jeg klarer rett og slett ikke å avstresse helt. Prøver jo å gjøre forskjellige ting, er greit med julen som snart nærmer seg (selv om det er litt sårt, denne høytiden er jo på en måte barnas høytid).

Men prøver i det minste å slappe litt av, men tankene klarer jeg ikke å skru av... skulle ønske jeg fant den av-knappen :-)

Lykke til Caroline85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...