Lois Lane Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Småtten er akkurat fylt 1 år, og kan ikke gå enda. Men går når vi holder henne, går etter gåbil og rundt bord og stoler. Burde vi vente til hun kan gå skikkelig?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Vår jente fikk de når hun var nesten 11mnd,begynte å gå selv ca 14 dg før.begynte då å "trene" litt med sko. Ikke alle som vil ha de på seg med en gang, og klarer å reise seg med de på.Så hun hadde de bare på seg i 5-10min om gangen.Ikke skli sokker nedi skoene!!!! Og kjøp gode lette sko.Ecco sin er veldig bra.
lifa og Eline Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg ville ventet til hun går skikkelig. Her tok snuppa sine første skritt 23.desember (hadde da reist seg midt på gulvet i 6 uker før det så ahdde en kjempeflott balanse) og hgikk skikkelig 7-10 dager etterpå. HUn fikk vinterstøvler da i januar, slik at hu kunne gå ute, mens sko ble ikke kjøpt før i mars og de skulle brukes ute. Så jeg personlig synes dere trygt kan vente, er heller ikke anbefalt å gå med sko inne lenger. Når der går for sko kan jeg også anbefale Ecco, snuppa her vokste fra sine første og vi endte opp med ett nytt par ecco i september. Det blir vel ett nytt par til våren også.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 De skal ikke bruke sko før de kan gå selv.. Dette fordi de ikke skal få hjelp til å holde balansen..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Ikke noe vits å kjøpe sko før de begynner å gå. Det er min erfaring. Kjøpte sko til lillemor da hun var året men hun gikk ikke før hun var 14 mnd. Da hadde føttene forandret seg både i størrelse og form så de skoene jeg hadde kjøpt, passet ikke. Ha heller et par gode og myke tøfler til henne med god gripeevne i gulvet (eks. Robeez).
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Når hun var 9 mnd, da kunne hun gå skikkelig og trengte sko men hadde ikke giddet å kjøpt hvis det ikke var for at hun gikk, det er jo ikke akkurat billig med slike sko og i tillegg så har de små føttene godt av å slippe sko så lenge som mulig
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Kjøpte sko da jenta var 8 mnd, da hadde hun gått inne alene i over 3 uker, og var veldig stødig. Kjøpte sko slik at hun kunne få gå ute også. Synes det er viktig å vente med sko til de kan gå ordentlig.
Lois Lane Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 Tusen takk for svar! Da venter vi til hun klarer å gå selv
mai mammaen til to Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 jeg kjøpte sko til henne når hun var 11 mnd. men hun gikk ikke ordentlig før hun var 13. men kjøpte dem fordi vi var en del ute og det var greit å ha noe på beina.. var jo ikke som at hun brukte dem inne eller noe.. brukte dem kun når vi var ute å lekte. hun ville stortsett gå hele tiden når vi holdt henne i hånden. så da var det jo ikke noe behagelig med sånne tøfler....
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Min fikk sko da han var 1 år. Han gikk ikke alene enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå