Gå til innhold

Bærumsgjengen


thaoe

Anbefalte innlegg

Syntes det var lite oversiktelig på treff siden, så jeg forsøker her jeg:)

 

Hva med ett lunsj treff til uka? Siden det nå er søndag foreslår jeg onsdag....men bare kom med andre forslag hvis onsdag er dårlig. Hva med sånn i 12 tiden:) Kanskje på det stedet rett over kinoen som jeg ikke husker navnet på!?! Eller ett annet koselig sted i Sandvika.

 

Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lunch høres veldig hyggelig ut. Jeg er med!

Onsdag, torsdag eller fredag passer for meg. Jeg jobber ikke så langt unna!

 

Fellini heter caféen

 

Ha en fin kveld,

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... nå blir jeg nesten litt flau for at jeg skal bli tatt hensyn til, jeg vet nemlig ikke om jeg får det til nå på torsdag uansett, har en kanskje-avtale om å besøke en venninne denne torsdagen.

 

Men, jeg gjør hva jeg kan - det hadde vært artig å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg får det til likevel! :o)

Har fått byttet dag på yogaen jeg går på, og da kan jeg møte dere først, og dra til venninna etterpå...

 

Det ordner seg for snille piker... he-he... ;o)

 

Vi sees i morgen kl 12.00 på Fellini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir vi i hvertfall 3 stk:) Så bra!!

 

Det er fortsatt mulighet for flere til å slenge seg med...Fellini i morgen, torsdag kl 12:) Det skal vel ikke være vanskelig å finne hverandre....skulle det være mange andre gravide der så får man vel bare spørre seg frem.

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var tre stk som møttes til lunsj i dag, og hadde det kjempehyggelig....plutselig var tre timer gått og parkeringen begynte å gå på overtid:)

 

Vi avtalte å prøve en kveld neste gang, for å se om det var flere som evt kunne da. Evt ta et dagtreff etterhvert som det er flere som har mulighet (permisjon/sykemeldt), siden det kanskje blir rimelig hektisk på ettermiddagene jo nærmere jul vi kommer. Uansett så må dette gjenntas, så tips om dag og tid tas i mot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har druknet i flytting den siste tiden, og får nok ikke hodet over vann før i slutten av neste uke. I tillegg mister jeg nett tilgangen i morgen, frem til vi får ordnet med nett i nyhuset (i og med at Get ikke kunne forlenges så får vi finne noe annet:()

 

Hvis noen skulle komme med forslag om treff dag/dato så er jeg med fra neste uke av, og e-posten mottar jeg på mobilen, så der er jeg på nett:) [email protected] hvis noen av dere andre planlegger noe før jeg er tilbake på nett igjen:) men de fleste er kanskje travelt opptatt i de siste ukene før jul...

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Håper dere begynner å komme litt i orden, eller har delevis oversikt hvertfall!!

 

Jeg syntes vi skal forsøke å treffes snart! kanskje neste uke kan passe? Må sjekke kalender i morgen på jobb og tar vare på din e-mail adresse og holder deg oppdatert dersom vi klarer finne dag før du er "på" igjen!

 

Er dere andre med?

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Jeg begynner egentlig å bli litt opptatt, men hvis det ikke blir onsdag eller torsdag skal jeg prøve å få vært med.

 

Har fortsatt tusen ting å gjøre på jobb før jeg går ut i permisjon også, og denne uka har jeg vært på glukosebelastningstest i går og skal på størrelseskontroll på sykehuset i morgen, har jo ikke tid til alle gravid-tingene når jeg skal bli ferdig med alt på jobben før jul... ;o) så ser for meg at jeg det blir litt overtid neste uke også, men som sagt - jeg gjør hva jeg kan for å få blitt med - det var jo veldig hyggelig sist!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag går fint for min del, hvis det er sen ettermiddag/kveld.

Torsdag er siste dag på jobb, men fredagen går med til jordmor time og litt sånn forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...