*LilleTroll + spira Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk alle for en kjempe hyggelig kveld. Det er absolutt duket for gjentakelse! Er som sagt kjempe interresert i yoga tips RR Klem
Blå + en i magen Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Takk det samme, det var en kjempehyggelig kveld med nydelig tapas, og masse koselig babysnakk;) Håper vi kan treffes igjen senere også Er også interresert i yoga tips fra RR, du hadde jo litt peiling på noen bra steder, som jeg ikke husker hva heter lenger... Ha en strålende uke alle sammen!! Klem
Blå + en i magen Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Skal forresten på Plumbo-shopping i morgen, hihi:)
*LilleTroll + spira Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Der sa du noe.. Er ikke lange stunden til du (mest sannsynlig) får vite det heller da Jeg kjente forresten bevegelse i går kveld, woho !!
Gemini7 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Enig- takk for en hyggelig kveld, vi må gjenta dette!! Morsomt å baby-snakke m andre som er i akkurat samme situasjon:) Og legg ut plumboresultatene etterhvert om dere prøver da:) Morsomt å teste m Plumbo før UL og så se hva UL sier etterpå. Jeg har nå klokketro på Plumbo-testen etter at det har stemt for så mange jeg kjenner:) TROR også jeg kjente bevegelser når jeg satt hjemme igjen i sofaen m tapas-magen min i går kveld:) Stas!
*LilleTroll + spira Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 Hvordan gikk det med plumboen Simba999? Glemte å kjøpe jeg da.. Var det så du hadde testet ut Gemini7?
Blå + en i magen Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Jeg glemte meg helt bort i går jeg, så glemte å kjøpe Plumbo;) Jeg har Jif avløpsrens da, hehe, neida;) Skal si fra hvis jeg husker det i dag. Ellers så tar jeg sikkert å prøver en gang etter ultralyden i morgen, for å se om det stemmer overens... Skal uansett gi rapport:) Så koselig at du og Gemini7 begge kjente spark på søndag kveld!! Tapas gjorde kanskje susen der inne:)
licentia Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jeg kom meg aldri på San Leandro på søndag, jeg. Høres ut som dere hadde det riktig hyggelig. Kan noen forklare meg hva det er med denne plumboen?
Blå + en i magen Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Ja, det var hyggelig!! Du får evt. bli med om vi treffes igjen da:) Det var Gemini7 som kom med dette Plumbo-trikset som skal vise om det er gutt eller jente. Man skal visst tisse i et glass (ikke sånn urinprøvegalss i plast). Ha i 1 ss Plumbo. Gjør dette ute! Blir fargen grønn/blå er det tegn på gutt (kalde farger). Blir fargen rød/gul/brun er det tegn på jente (varme farger). Det hadde stemt på henne og flere hun kjenner, så fikk litt lyst å teste selv;)
licentia Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Kult! Det skal jeg prøve. (Hvilken farge får man hvis man har en av hver da? Ubestemmelig? Ingen som vet? Bare en tanke ...)
Blå + en i magen Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Hmm, godt spørsmål... Jeg har lest noen som ikke har vært gravide som ikke har fått noe farge... Du får si fra åssen farge du får om du tester da:)
Gemini7 Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Hei igjen, må bare korrigere Plumbo-opplysningene: du byttet om resultatet Simba9999 Kalde farger (grønn-blå) =JENTE!! og varme (rød-brun)=gutt. Jeg testet i forrige svangerskap og fikk grønn, og det ble ei jente. Og også fått grønt nå, så det blir spennende på UL:)
Topsie Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Hei hei. Da kan jeg fortelle om resultatet fra UL i dag..... ) Alt såg bra ut, ingen skavanker og det var jo betryggende å høre. Når det gjelder kjønn, var det like tvilsomt som Plumbotesten min Jordmora kunne ikke se om det var hverken det ene eller det andre, men det var en bitteliten "tapp" der som gjorde til at ho trudde det kanskje var en gutt. Men det er absolutt ikke til å stole på. Så da får vi gå i tenkeboksen om hva vi vil gjøre når det kommer til å vite kjønn. Spørs om det ikke blir en 3D UL litt senere i svangerskapet ) Lykke til dere andre som skal i neste uke, håper det er lettere å se for dere Klem
Gemini7 Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Hei Topsie, og gratulerer m vel overstått UL og "skavankfri" baby:) Men så dumt at du ikke fikk se kjønnet da... Så at du fikk forskjellig farge på testen, det var jo og underlig. Ikke hørt om det før faktisk:) Må være et unikt barn;) Jeg er selv kjempespent på UL neste uke, så lenge å vente.. Når har du termin igjen? Klem
Blå + en i magen Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Hei Topsie! Gratulerer med vel overstått ultralyd! Godt å få se den lille og at alt er bra der inne! Kos deg med magen!
*LilleTroll + spira Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. desember 2007 Godt å høre Topsie! Letter litt "trykk" fra hjertet å få bekreftet at alt er som det skal Vi fikk heller ikke avklart kjønn, men har bestemt oss for ny UL... er aaalt for nysgjerrig til å la være! Kos dere med den voksende magen jenter Klem
Topsie Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Hei og hopp Takk for hyggelige tilbakemeldinger ) Jeg hadde termin 5.mai, den ble flyttet til 7. mai så var ikke så store forandringen. Venter i spenning for å høre hvordan det går med resten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå