Gå til innhold

Noen som har IKEA STÅT kjøkkenet? Hvis dere har vinhylla.. lurer på hvor bred den er jeg.. Noen som kan hjelpe meg med det? Står nemlig ikke i katalogen.. u/t =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner ikke noe målebådn men gubben mener den er ca 30 cm.ikke brede saken.

Er plass til 3 vinflasker i bredden.

Skrevet

ah =) Takk for svar! =) holder på å tegne hvordan vi vil ha det her..

hm.. du vet ikke tilfeldigvis om man må bestille.. eller har de som regel det meste på lager...? ;)

Skrevet

jeg har både målebånd og vinhylla. Men målebåndet er her og vinhylla er på hytta =(

Mener å huske at den er 21 cm bred og du får kun hvitvinsflasker inn i den. Rødvinsflaskene er for tykke.

Skrevet

min tommestokk sier 20 cm. den tilhører ikke ståt kjøkkenet. er hen hylle du kan bruke til alle........sikkert derfor du ikke finner den.

Har ståt selv. Er veldig fornøyd!

Skrevet

har ei veninne som har kjøpt adel kjøkkenet nå. de har skikkelig problemer med levering av diverse. bla benkeplate.

vi hadde ikke noe problemer. men vi kjøpte plater på maxbo fordi da fikk vi hele lange lengder og kuttet de selv!

Skrevet

På ikea.no står den at man kan velge mellom 30x92 eller 30x70 :)

Skrevet

Har målt nå,det er 30cm fra ytter kant til ytterkant på den hylla vi har.

Og det går fint rødvinsflasker i våres ivertfal;)

Vi bestilte det med frakt så aner ikke om det er bestillingstid.Men det tror jeg egentlig ikke.Det meste ligger på lagret der;)

Skrevet

De finnes i 20 cm bredde og 30 cm. De på 20 cm er litt trange, så det er ikke alle vinflasker som passer i den. Pleier som regel å være alt eller nesten alt på lager når det gjelder ståt, men du kan selvfølgelig være uheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...