Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 ser det står mye om vann her.. Har aldri gitt mi vann.. Og hun er 4 mnd.. Begynte me kun mme for 1 uke siden...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 vis de kun får mme så bør de ha litt vann.. jenta mi får ca 30-60ml i døgnet.. fordeler det 3 ganger i døynet.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hmmm... Helsesøster sa til meg da jeg var der på mandag at fram til 6 mnd er det melk som er tørstedrikken... Var ikke nødvendig å gi vann.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg har heller ikke hørt noe om at de trenger vann. De får jo masse vann gjennom mme'n og trenger kun vann i tillegg om det er veldig varmt etc. og du er redd for at babyen blir dehydrert.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 jeg spurte også helsesøster og hu sa at man ikke trenger å gi vann...¨å lenge babyen tisser så får den i seg nok væske. men man kan jo gi vann hvis man vil, det er jo ikke skadelig liksom:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 De trenger ikke vann utenom mme før 6 mnd. Men det kan være lurt å gi dem litt, sånn at de venner seg til smaken, i følge hs:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 prøver å gi han litt vannn, men han vil ikke... noen tips?
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 hmm, eg gir ikke Nora vann så ofte, men når hun har tisset lite så gjør eg.. det du kan gjøre er å gi vann når han er sulten. bare litt vann så han ikke blir "mett" på det.. eg pleier å gi Nora 20ml + -.. 1-2 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå