Gå til innhold

April: Har dere gjort noen brølere hos svigers?

Anbefalte innlegg

Jeg har en del men det var hos x-svigers, hehe...

Den ene var da jeg skulle bake pizzahorn en gang typen og jeg var alene hjemme en helg. Jeg skulle lage deig og tok alt oppi foodprosessoren og dro skåla skikkelig godt til. Det var ikke så lurt for jeg knakk hele festet som skåla skulle sitte i, hehe! Etterpå skulle jeg steke kjøttdeig og da jeg var ferdig syntes jeg panna var så grisete at jeg lot den stå med noe middel oppi over natta for å løsne det, men da jeg kom ned neste morgen var panna helt ødelagt! Det var en jernpanne og jeg hadde tatt noe rustfjerings greier oppi, så det var nesten ikke mer igjen av den, haha!

For å toppe det hele kom svigerfar litt brått på oss en gang vi "hadde oss" på soverommet hjemme hos ham jeg var sammen med! Han hadde soverom i 2.etg og svigerfar skulle male huset. Vi hadde ikke trukket for gardinen da det alikevel ikke var noen som kunne se inn (trodde vi...) men plutselig dukket hodet hans opp i vinduet!! :D Ikke godt å si hvem som var mest flau i ettertid, hahaha!! Men dette er maaaange år siden og er ikke sammen med ham idag. Tror ikke jeg har gjort noen slike brølere (enda) med mine nåværende svigerforeldre, hehehe...

Har dere?? ;o)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...