Gå til innhold

Kobberspiral og mageknip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn kobberspiral i slutten av oktober, og fikk ingen problemer like etter. Men nå etter 3 uker har jeg fått ganske kraftige mageknip- lignende smerter. Det har vedvart i en hel uke. Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være bivirkninger av kobberspiralen, og er det vanlig å ha dette hele tiden når man har kobberspiral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke blør noe i det hele tatt, er det slett ikke sikkert mageknipen du har har noe med spiralen å gjøre. Jeg har satt inn spiral for tredje gang i midten av september 2007, jeg har blødd en uke etter innsettingen hver gang. Men deretter har det gått over. Jeg har aldri hatt smerter etter innsettingen. Den siste gangen jeg satte inn spiral nå i høst, så begynte jeg å blø igjen to ganger etter at den første blødningsuken hadde gitt seg. Men nå har jeg ikke hatt antydning til noe blødninger eller engang blodig utflod på over en måned, bank i bordet.

Hokkolegg, hadde du ikke noe blødning etter innsetting av spiralen? Jeg tror det er veldig vanlig å blø noe etter innsetting av spiral.

Skrevet

Jeg blødde et par dager etter innsetting, fikk vite av legen at det var normalt. Tror jeg tar en sjekk hos legen jeg for å være på den sikre siden. Har jo hørt om folk som har fått tarmslyng etter hver fødsel....Takk for svar nøffemor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...