Gå til innhold

Spontanabort etter flyreise??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg mistet, var i uke 8..Begynte å blø ca en time etter jeg gikk av flyet i Antalya. Var der nede for å besøke mannen min, vi har ventet over ett år nå på at han skal få komme hit. Blødde i 14 dager før det virkelig satte i gang...aldri i mitt liv sett slike blødninger jeg. Er det noen her som vet noe om det var flyturen som gjorde at jeg begynte å blø? Flere som har sagt til meg at det kan være farlig å fly tidlig i svangerskapet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok ikke noe med flyturen å gjøre.beklager.Det skjer av andre grunner.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ikke farlig å fly så tidlig i svangerskapet så var nok andre grunner til at du mistet.

Skrevet

Noen sier at gravide (uansett tid i svangerskapet) skal unngå lengre flyturer fordi man da flyr høyere og både mor og barn får mindre oksygen. Jeg har spurt legen min om problemstilinger knyttet til dette, siden jeg flyr forholdsvis mye. Hun sier at jeg ikke har noe å bekymre meg for, så lenge man ikke har et svangerskap som betegnes som risikofyllt. (fare for blodpropp etc.)

Jeg tror absolutt ikke det var flyturen som forårsaket at du mistet din lille spire! Forsøk å tenke at naturen har gått sin gang, og at det mest sannsynlig var til det beste for både dere og barnet at det ikke ble noe denne gangen. Neste gang, om ikke lenge, er det deres tur! Lykke til og håper alt ordner seg med deg og mannen din :)

Skrevet

Jeg flydde ca 100 ganger da jeg var gravid med datteren min, flott svangerskap og flott jente. Det gaar fint naar man er normalt frisk. Jeg floey lengre og kortere turer den gangen, merket ingen verdens ting.

Og dette med trykk i fly er mer alvorlig dersom man flyr veldig smaa fly, som privatfly, i store jeter er ikke dette noe aa snakke om. Men det er noen som blir veldig stresset og bekymret naar de flyr generelt, disse kan noen ganger anbefales aa ikke fly sent i svangerskapet (altsaa innfor grensen man faktisk faar lov aa fly).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...