tigergutt<3 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 er så usikker på om jeg kan melde meg inn til dere eller ikke. Men TR har i alle fall ikke kommet enda. Jeg har vært kvalm på og av hele dagene i ca 1 uke nå. Det føles som kraftige sultsmerter selv om det ofte dukker opp rett etter at jeg har spist.... I går var brystene så ømme at jeg ikke kunne borti dem, men i dag er de bedre. Blir helt tullete av å gå med alle disse symptomene uten å kunne få en bekreftelse.... Skal teste på onsdag hvis ikke TR kommer før.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Den kan føles så forskjllig. Jeg er konstant kvalm og sulten. Noen ganger kjennes det ut som om jeg har en klump i halsen. Det er gjerne et tegn på at jeg kommer til å kaste opp om ikke så lang tid. Tåler ikke noen lukter omtrent, blir kvalm av alt som lukter for mye og sterkt....
krysser fingre og tær! Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 For meg er det som å være bilsyk, er konstant uggen. Det hjelper å spise men matlysta er ikke på topp.
togutter-08og10 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er konstant smådårlig og kvalm. det hjelpe mye hvis jeg spise veldig ofte. hver 2. time eller så. Så nå er buksene allerede veldig trange i livet. Har ikke ømme bryster eller andre plager. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå