Gå til innhold

Liten redd kanin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg satt første sprøyte -så nå er det ingen veg tilbake. Jeg syns alt er skummelt og skremmende, og føler meg mest som en liten redd kanin!!

Vi er altså såvidt i gang med aller første ivf-runde, og hører til på Medicus i Tr.heim. Jeg skal ha kort regime, og slapp sprayinga. Skal ta 125ie puregon fram til UL på torsdag. Er så veldig usikker og spent på hvordan dette skal gå.

Grua meg som en helt bare til å sette sprøyte, jeg da... stikket var jo ikke vondt i det hele tatt, men ble skikkelig øm der jeg stakk, og er det fortsatt. Kan noen si noe om hvor fort det går over? Ser med stor skrekk for meg at jeg sitter der om ei uke med 7 vonde stikk-steder på magen!! og skal jo i gang med 2 sprøyter pr dag etter hvert også. Orgalutran.

Huff, syns visst fryktelig synd på meg sjøl nå...

Også tørr jeg ikke håpe på at dette skal gå bra heller, så da blir det liksom bare masse strev og slit til ingen nytte. Håper bare inderlig vi kunne fått et par tre egg som kan fryses, slik at vi kan prøve igjen seinere uten å ta hele runden på nytt.

Ingen som har noen oppmuntrende ord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.. har selv vært igjennom det 3 ganger, og jeg tenker bare at dette kan ende godt så det er verdt hver eneste smerte og frustrasjon.... selv om jeg ikke har lykkes ennå..

Man blir vant til sprøytene etterhvert :o)) og man blir litt øm det går over..

Jeg ønsker deg alt godt på veien og får håpe du lykkes!!! klem

Skrevet

Tusen takk.

Ingen som ønsker seg barn mer enn noe annet her i verden skulle måtte gå gjennom dette. Du er utrulig tøff som har prøvd 3 ganger, og jeg håper inderlig du lykkes!! Klem

Skrevet

Takk for det.. har prøvd å få barn i 11 år hehe men jeg gir meg ikke vettu, da har jeg tapt!! Ønsker deg også alt godt på veien til en spire... skal krysse alt for deg! :o) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...