~La luna~ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering jeg da, siden jeg fikk en del rÃ¥d og tips her ifht at min datter pÃ¥ nÃ¥ 4mnd var sÃ¥ plaget med luft i magen,som hadde ekstreme lukter pÃ¥ prompene sine, og dessuten var ekstremt sint pÃ¥ kveldene pÃ¥ enkelte dager..  Hun har nÃ¥ vært kjempe bra i snart 2 uker. hun har ogsÃ¥ bæsjet 3 ganger pÃ¥ 1,5 uke, og det er "ofte" ifht 1 gang pr 12. dag det var forut.  Jeg tok henne med til fotsone for 2uker siden, og etter to behandlinger ble alt forandret. ( Jeg sier ogsÃ¥ at det KAN være tilfeldig at luftsmertene gikk over pÃ¥ samme tidspunkt, men velger Ã¥ tro at det kan ha noe sammenheng m fotsone terapien jeg da ) Og jeg har ikke lagt om mitt kosthold.  Hun promper fortsatt litt, men det lukter ingenting, og hun er strÃ¥lende fornøyd pÃ¥ kveldstid:) Bæsjen lukter heller ikke sÃ¥ ille, noe jeg tror er fordi den ikke er lagret sÃ¥ lenge.  SÃ¥ hvis noen sliter med samme probl og føler de har prøvd alt, sÃ¥ anbefaler jeg Ã¥ prøve fotsone.  (Vi har nÃ¥ hatt 4 behandlinger, og skal ha en til om ei uke, deretter ingen. Vi merket forskjell etter 2.gangen, sÃ¥ dersom man prøver dette er den ingen vits Ã¥ prøve i det uendelige dersom man ikke merker forandring. Hun vi bruker sa man burde merke forskjell etter max 3-4 ganger. Hos oss koster det 250kr pr gang, men synes det var verdt det for vÃ¥r del)  SÃ¥ det var dagens tips    Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå