GÃ¥ til innhold

Oppdatering fra meg :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering jeg da, siden jeg fikk en del råd og tips her ifht at min datter på nå 4mnd var så plaget med luft i magen,som hadde ekstreme lukter på prompene sine, og dessuten var ekstremt sint på kveldene på enkelte dager..

Hun har nå vært kjempe bra i snart 2 uker. hun har også bæsjet 3 ganger på 1,5 uke, og det er "ofte" ifht 1 gang pr 12. dag det var forut.

Jeg tok henne med til fotsone for 2uker siden, og etter to behandlinger ble alt forandret. ( Jeg sier også at det KAN være tilfeldig at luftsmertene gikk over på samme tidspunkt, men velger å tro at det kan ha noe sammenheng m fotsone terapien jeg da :)) Og jeg har ikke lagt om mitt kosthold.

Hun promper fortsatt litt, men det lukter ingenting, og hun er strålende fornøyd på kveldstid:) Bæsjen lukter heller ikke så ille, noe jeg tror er fordi den ikke er lagret så lenge.

Så hvis noen sliter med samme probl og føler de har prøvd alt, så anbefaler jeg å prøve fotsone.

(Vi har nå hatt 4 behandlinger, og skal ha en til om ei uke, deretter ingen. Vi merket forskjell etter 2.gangen, så dersom man prøver dette er den ingen vits å prøve i det uendelige dersom man ikke merker forandring. Hun vi bruker sa man burde merke forskjell etter max 3-4 ganger. Hos oss koster det 250kr pr gang, men synes det var verdt det for vår del)

SÃ¥ det var dagens tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...