Gå til innhold

Har dere satt opp senga? Redd opp?


Krøvvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Monterte senga for lenge siden.....den ser jo så fin ut der den står klarog venter på babyen! Vi har Gulliver fra Ikea, syns den var fin. Har også redd opp - bare sånn at det skal se pent ut i ventetida - men det skal selvfølgelig legges på nytt og rent sengetøy før jeg kommer hjem fra føden med mini=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår skal hentes på posten på mandag, og da tror jeg vi kommer til å sette den opp. Legger et teppe over slik at det ikke støver ned:)

Vi har kjøpt Stokke Sleepi, gleder meg sånn til å få den på plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har satt sengen opp, den står ferdig og fin på min side av sengen, og gjør det passelig smalt i passasjen når jeg med min frodige vom skal "snike" meg opp for å tisse på natten. Med en solid bekkenløsning og, er det en real hinderløype der inne :P

Har ikke redd den opp - men jeg har prøvd sengetøyet på, og foreviget det med kamera - litt som en generalprøve. Hehh.. Tenker å legge sengetøy på over jul en gang; og deretter bare lufte dynen godt i januarluften før bruk. (Har termin 14.januar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det reiseseng med madrassforhøyer og Svanemadrass den første tiden. Foreløpig ligger sengen i bagasjen på bilen, men jeg tenkte få satt den opp på prøve om noen dager. Kjekt å se om den er hel og pen. Den er ny da, men likevel. Vi overtar ny bolig 14 dager før termin så det blir muligens litt kaotiske tendenser. Sprinkelsenga får vente til vi har kommet i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har arvet en seng som vi har sat inn på barnerommet, men vi må få fatt i ny madrass. Det er en hjemmelaget seng, så den har ikke standardmål, så litt spent på om vi kan få ordnet noe greit. Venter nok med å re opp til permisjonen begynner iallefal, men jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups - har ikke kjøpt seng enda vi... Litt treige denne gangen kanskje... Jeg satser egentlig på å handle det meste i januar - så hvis mini velger å komme før, må far på shoppingtur alene :-)

 

Vi har dog det meste fra forrige gang da (tøy, stelleutstyr, vogn etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt seng på barnasverden. Hvit sprinkelseng med svanemadrass. Har montert sengen, vasket sengetøyet og redd opp. Til og med uro og sånn spilledåseting er ferdig satt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en 10 mnd gammel brugt vugge på Finn... Babydan. Står på rommet man har ikke gjort noe med den enda.Kommer nok ikke til å gjøre det før ut i desember en gang:).... 10 januar har jeg term da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, men dette er ikke noe jeg regner med å bruke særlig lang tid på, tror til og med gubben klarer det;-) Så da tar vi det når vi kommer hjem fra sjukehuset tenker jeg, da er sengetøy og sånt friskt og reint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sette den opp nå. :-) har vært og kjøpt den i dag, og har ikke noe plass til å stue vekk pakkesken, så da er det finere å sette den opp enn å ha en ekse stående.. Blir koselig det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...