Gå til innhold

Utålmodig...lenge til test!


BooBoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i akkurat samme situasjon... Blei så utålmodig at jeg tok en test på fredag, men den var selvsagt negativ. Er så kjipt å vente, særlig når jeg har masse symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lebge må du vente? Og hvilke sympromer har du? Hadde aldri trodd at dette skulle oppta tankene mine så kraftig, klarer ikke fokusere på noe annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje litt frekk den, men poenget mitt er at jeg vil heller at en skravletråd som angår 1. tri skal ta opp plass her, enn en bli gravid tråd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det på akkurat samme måten!!! har mistenkt graviditet helt siden eggløsning så det har vært en laaang ventetid. Forventer mens onsdag men sprakk i dag og testa. negativt selvfølgelig, men det er jo en mikroskopisk sjanse for å teste positivt så tidlig. Skal nå prøve å vente helt til onsdag. Er som du sier det eneste man tenker på, dag og natt. Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vente til helga med å teste, har vært småkvalm, hatt masse luft i magen og sovet dårlig i over en uke... Håper ikke jeg bare inbiller meg alt dette her! Jeg går oxo og tenker på det hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...