Gå til innhold

har ikke hørt noe om ultralyd jeg.

Anbefalte innlegg

Leser her at det er så mange som skal på ultralyd snart,jeg har termin 18 mai og jeg har ikke hørt snakk om noe ultralyd enda en gang. Men er dette sånne dere har bestilt selv eller??og når er det egentlig vanlig å få innkalelse til ultralyd??

Fortsetter under...

så rart. da ville jeg ringt inn til legen å hørt. for er jo mellom uke 17-19 tror jeg, at man skal på UL.. dumt om dere blir for sein...

denne gangen skal jeg 30 november. jeg har foreløbig termin 3 mai. for to år siden var jeg 29 november. hadde da termin 1 mai... så dere burde jo få time snart dere og. jeg har visst om denne timen lenge

Annonse

Jeg fikk vite at det ikke var definert hvem det var som skulle rekvirere ultralyden. Jordmor var overrasket over at legen ikke hadde gjort det, og legen "regnet med" at jordmor kom til å gjøre det. Hvis ikke jeg hadde spurt, hadde ingen bestilt.

Rar praksis. Man må tydeligvis passe på litt selv.

Endelig fikk jeg nick på barnimagen. har prøvd lenge, men kunne tydeligvis ikke bruke hotmail...

Jeg har termin 30.mai og har heller ikke fått brev om ultralyd. Fikk beskjed fra legen at jeg sikkert skulle ha ultralyd i mellomjula en gang, rundt uke 18. Bør jeg ikke da få et brev snart!!!

Beklager på forhånd, men dette kommer jeg til å skrike ut i håp om å få oppmerksomheten til alle:

HAR DERE IKKE FÅTT INNKALLELSE TIL UL ENDA, MÅ DERE RINGE JORDMOR OG LEGE FOR Å SJEKKE AT DE HAR SENT INN HENVISNING!!!!

Dette med UL går IKKE automatisk! Hvis lege/jordmor har glemt det, eller tror at den andre har gjort det, vil aldri innkallelsen komme. Dere burde ha fått den til nå. Ring i morgen, det begynner å haste. Og dere får ikke time til UL samme dag akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...