Gå til innhold

Tvunget til abort..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant ut for noen dager siden at jeg er gravid igjen. Har 3 barn fra før og venter nr 2 med samboeren. 2 av barna som jeg har fra tidligere skal flytte til sin far og hans samboer som har 2 barn fra før. (Det er noe de selv vil. Barna hennes er jevnaldrene og de trives utrolig godt sammen. Ikke er det langt unna heller) I dag kom samboeren min med ett ultimatum. Ta abort ellers så stikker jeg. :( Jeg vil overhodet ikke ta abort. Gjort det en gang for noen år siden og det var det verste jeg har opplevd. Vil ha dette barnet. Hva skal jeg gjøre?

Fortvilet..

Fortsetter under...

Hei!

Stakkars deg. Det var litt av et ultimatum.

Hvis du vil ha dette barnet, ville jeg aldri tatt abort. Da vil du å det fælt med deg selv, og i tilegg vil du klandre samboeren din som har presset deg til abort. Hvordan blir forholdet deres i framtiden da, uansett?

Hvis du setter deg ned og snakker rolig med han og forteller at du overhodet ikke tenker å ta abort, så kommer kanskje han på bedre tanker, og hvis ikke så er han vel ikke så veldig mye å spare på.

Håper du gjør det som er best for deg selv. Synes synd på deg.

uff... for en samboer!! sorry, men blir så irritert på sånne mennesker.

Om han gir deg ett sånnt ultimatum, så kan ikke han vær så glad i det forholdet dere er i nå... Å om han stikker etter du har tatt abort da fks??

Hva da? skal du sitte der å føle på hva du har gjort når han likevel har støkke fra deg?? nei, jeg hadde IKKE tatt abort!! vertfall når du selv ønsker deg selv det barne såå mye :) da synst jeg du skal ta vare på det, og kose deg videre i livet:)

Håper du tar rett valg og du blir lykkelig;)

lykke til:)

Vet du hva, du har all grunn til å være rasende på samboeren din for at han våger å stille deg et sånt ultimatum!! Dette burde du IKKE godta!

Du burde si klart fra om at dette aksepterer du ikke, spør han hvem f**n han tror han er og be han stikke umiddelbart. Dersom du fortsatt vil være sammen med han, burde du si at du muligens er villig til å la tvilen komme han til gode HVIS han skjønner hvor idiotisk han har vært. Du burde i alle fall ikke finne på å ta abort når du egentlig ikke ønsker det selv!! Har hørt så mange lignende historier; mannen får panikk og forlanger abort. Hvis kvinnen gjør det mot sin vilje, får hun plager i ettertid og forholdet sprekker ofte uansett. Hvis hun ber han stikke og beholder barnet, kommer ofte tosken krypende tilbake uansett.

Det kan hende han har litt panikk ved tanken på et barn til, og kanskje tenker han ikke over hva han sier. Du sier det bare er noen dager siden du fant ut at du er gravid, det er jo ikke mye tid å venne seg til tanken.

Men du burde uansett være klar allerede nå på at dette bestemmer IKKE han! Synes det er helt forferdelig at han pålegger deg denne byrden, det er like mye hans "feil" at du er gravid!

Håper virkelig ikke at du lar deg presse...du vet at du kommer ikke til å angre på babyen din uansett hva som skjer!

Lykke, lykke til, håper du kommer med en oppdatering!

Hilsen mamma til 2 + 1 i magen

Annonse

Huff ikke noe gøy dette!

Opplevde noe lignende selv m min eks,da jeg ble gravid m minsta..

men jeg sto på mitt,og idag er han sjeleglad for sin lille jente,forguder henne og er glad for att jeg sto på mitt.Forholdet røk av andre grunner.

Håper allt ordner seg etter hvert,mange menn reagerer på den måten i starten pga redsel for dette store,som snur oppned på livet:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...