79vannmann Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Endelig så var vente tiden over. Niklas ble født natt til fredag, kl to over halv tre.. Vannet gikk kvart over elve, men ikke en ting å kjenne, surra litt her og tok meg en dusj, da begynte det. fem min i mellom hver. Vi dro inn på sykehuset og var der halv ett. Da gikk det slag i slag. Ubeskrivelig å endelig kunne få se han og at alt var som det skulle, finnes ikke ord, han veide 4030 og var 51 lang.. veldig stor i forhold til de to jeg har fra før.. Så nå er vi hjemme igjen og bare koser oss. Lykke til alle som er her igjen, dere har mye å glede dere til.. klem fra en super stolt gutte mamma.
KineMarie Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer så mye! Jeg venter fremdeles
HeBergen Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer! Venter også i spenning på mitt lille troll:) Kos dere!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Grattis!!!! Nesten likestor som tøtto mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå