Gå til innhold

Hvor mange av dere ble gravide etter å ha prøvd ett år??


lana<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan trøste deg med at ca 85% vil greie å bli gravide i løpet av ett år, og at 5 % til vil greie det i løpet av andre år. Og så er det desverre ca 10% som ikke blir gravide etter to år med prøving og utredning kan bli aktuelt. Og som du sikkert vet er det flere ulike muligheter på den fronten også, litt avhengig av årsaken til at man ikke blir gravide. Ønsker deg masse LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :)

 

jeg og min kjære brukte 13pp før det klaffet...

 

jeg dro på gyn.undersøkelse for å sjekke at alt stod bra til der nede :P

og da var jeg gravid, men mistet i uke 5, men ble gravid bare noen dager etterpå igjen :)

 

og nå er jeg 9+5 :)

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte ett og et halvt år og var begynt med utredning da vi ble gravid for første gang. Gutten vår er nå tre år og vi venter nå på lillebror eller lillesøster..... og nå ble det klaff på første forsøk, så vi er vel enda litt i sjokk. Kan ikke si jeg blir noe særlig klok på grunnen, kanskje vi slappet mye mere av denne gangen og var innstilt på å måtte prøve lenge.... eller det bare var flaks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde prøvd i underkant av 1 1/2 år da jeg ble gravid.. Hadde ringt for å få time til utredning, men testa positivt dagen før jeg skulle dit..

Må samtidig si at det var mnd vi prøvde minst det klaffa, utrolig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang hadde vi prøvd i et år, og var blitt enige om å gå til utredning etter sommeren, da den plutselig satt ( i en måned hvor jeg hadde så mye å gjøre, pluss at vi hadde besøk hver helg... .), og nå har vi brukt et år og 8 måneder og jeg hadde gitt opp.. Da satt den igjen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende lesing dette her da! :) Har sånn intrykk av at mange kan bare finne ut sånn ca. når de har EL, så ha sex; så blir de gravid. Fint å høre om de som holder på lenge, så blir de plutselig gravid.

 

Og gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde prøvd i 1 1/2 år, og hadde begynt utredning. Jeg var på røntgen av egglederne, og etterpå satt den! Hurra! Jeg er syv uker på vei nå... Spennende tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i 13 måneder før det endelig klaffet!!!! Nå er jeg i 12. uke og veldig fornøyd. Jeg hadde bestilt time til utredning og mannen min hadde akkurat vært da vi fant ut at jeg var gravid. Jeg hadde akkurat skiftet til en jobb det ikke passet så bra å være gravid i, og jeg tror det var det som gjorde susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...