Gå til innhold

Au, hva er dette? smerter ved navlen.

Anbefalte innlegg

har veldig stram mage rundt navlen, akkurat så babyen ligger å presser magen min utover. veldig vondt i navlen og rundt. veldig øm. verker hele tiden,press mot navlen. verker mer når jeg tar på navlen, da blir d direkte vondt. men kjenner føtter og armer andre steder på magen da... noen som vet hva dette kan være??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10997000-au-hva-er-dette-smerter-ved-navlen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har hatt det samme. Det har gitt seg hos meg nå, men det var utrolig ømt for en stund tilbake. Husker ikke helt når det ga seg. Nå kjenner jeg bare at det navlen er veldig sensitiv- altså hvis jeg stryker over den. Det kiler litt vondt på en måte.. huff, det var en dårlig forklaring:-)

Tenkte det var livmomren som strakk seg jeg, og at nervene rundt der var utsatt.

Men jeg aner ikke. Sikkert noen som vet:-)

Uff, så vondt hadde jeg aldri. Tror jeg.

Krysser fingre for at du får sove i natt da.

Fooresten, er du sunn-hordlending? Ser på nick (onje) og dialekten du skriver.

Er selv bergenser, men ferierer mye på bømlo og i de trakter:-)

Annonse

sliter med det samme her oxo,fikk noia for at det kan være svangerskapsforgiftning,men det skal jo ligge høyt oppe i magen og da gi utsalg på blodtrykk og urin slik jeg har forstått det.. vondt generelt i hele magen jeg da,men er 2.gangs og de sier at for noen flergangsfødende er det vondere for hver graviditet...men akkurat det med navlen er jeg helt enig i,fryktelig vondt altså! lykke til uansett :) er i uke 35 her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...