Gå til innhold

Støttestrømper.. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et par støttestrømper i går, og må si de var utrolig behagelig å ha på.. Slapp å bli tung og hoven i bena.. Men.. De er jo så svinenes dyre jo.... 185 kr paret.. Og man må liksom ha litt mere enn 1-2 par da.. Finnes det noen plass hvor de selger de billligere? Og evnt. hvor?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10996958-st%C3%B8ttestr%C3%B8mper-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om jeg kjøpte noen på Lindex, eller kanskje det var Cubus, men de var tynne, ikke sånne tykke som de har på apoteket. Så de støttet kanskje ikke like godt. De har også noen på Sparkjøp som de kaller relax-strømper. Men vet ikke om det kan gå ut på det samme, de koster bare 30 kr

Du trenger egentlig ikke ha mer enn et par, kanskje to hvis du vil ha forskjellige farger.

Strømpene skal jo skylles opp hver kveld, hvis ikke har de ingen virkning lenger. Da blir det jo ingen lukt, går ann å bruke litt såpe og (håndvaske) hvis du har svetta skikkelig. :)

Annonse

185,- er da ikke dyrt... Jeg har fått masse åreknuter og må ha kompresjonsstrømper (sterkere enn de som heter støttestrømper). Må ha de som er opp til låret (stay-ups) og de koster over 800,- pr par!!!! Heldigvis trenger jeg bare på ene benet, så et par holder...

Nei, altså.. Viktig og viktig.. Men jeg bruker liksom å skifte sokker hver dag, så jeg synsd et hadde vært greit å skiftet støttestrømper hver dag også.. :)

Men så klart, heller betale 185,- pr par, enn å ende opp med åreknuter da. :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Enig, åreknuter frister ikke. Etter å ha sett baksida mi i speilet i dag skulle jeg ønske at jeg hadde brukt "støttestrømpebukse" - har nemlig fått et par åreknuter på rumpa...lekkert, ja....=S

Jeg bruker ikke mine hver dag, kun hvis jeg vet at det blir mye "trøkk" på bena. Vasker dem selvfølgelig, men pleier å bare lufte dem noen ganger, syns det funker fint også.

Jeg kjenner at føttene er tynge hver kveld.. Og de er hovne, begynner å få litt vann i kroppen..

Jeg sitter 2,5 time på bussen til og fra jobb, også sitter jeg 7,5 timer på jobb, også sitter jeg selvfølgelig en del i sofaen på kveldstid, så derfor jeg har tenkt at støttestrømper sikkert vil gjøre susen..

På farsiden av slekta mi så er damene plaget med åreknuter, så håper jeg likner på morsiden min der.. Ellers så har jeg mest fra farsiden... :-/ Og jeg har IKKE lyst på åreknuter!!! Huff..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...